امام جمعه خرمشهر در زیارتگاه شلمچه عنوان کرد
امام جمعه خرمشهر گفت: دو نکته است که حفظ آن برای جامعه اسلامی ضرورت زیاد دارد و آن اینکه حفظ حیا و غیرت، چیزی است که دشمن بر روی آن فعالیت زیادی انجام داده است تا آن را از ما بگیرد.
کد خبر: ۸۸۴۰۲۰۹
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از مناطق عملیاتی جنوب، مراسم تحویل سال 1396 با حضور سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، حجت الاسلام پناهیان،حجت الاسلام موسوی امام جمعه خرمشهر و همچنین کاروان های راهیان نور در شلمچه برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه خرمشهر در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و حلول سال 96 گفت: دو نکته است که حفظ آن برای جامعه اسلامی ضرورت زیاد دارد و آن اینکه حفظ حیا و غیرت، چیزی است که دشمن بر روی آن فعالیت زیادی انجام داده است تا آن را از ما بگیرد.
 
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس دشمن کاری کرد تا پدافندهای ما را مورد حمله و هجمه قرار دهد و پدافند در عالم معنویت ما دو چیز است، یک حیا و دوم غیرت و تمام هجمه های دشمن بر روی این دو پدافند قرار گرفته است و بیگانگان تلاش می کنند که این دو عنصر مهم را از زن و مردهای ما بگیرند چرا که در جامعه که حیا و غیرت نباشد، معصیت رواج پیدا می کند.
ارسال نظرات