امروز مشهدالرضا(ع) در اولین روز بهار ۹6 غرق نور ولایت است و زائران و مجاوران و عاشقان ولایت تنها چند ساعت تا دیدار یار فاصله دارند.
کد خبر: ۸۸۴۰۲۳۳
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، شهر بهشت در نخستین روز از سال با شهرهای دیگر تفاوت حائز اهمیتی دارد و آن هم میزبانی از آقا و ولی‌فقیه است، مجاوران حضرت رضا(ع) هر سال این عشق و امید را در دل می‌پرورانند که در نخستین ساعات از سال جدید؛ دیداری با رهبر خود تازه کنند و از فرمایشات ایشان بهره ببرند.
 
زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) که از نقاط مختلف کشور برای زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد مقدس سفر کرده‌اند در نخستین روز از سال نو به شوق دل سپردن به بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناسند و از ورودی‌های مختلف حرم مطهر در حالی که هنوز چند ساعت تا آغاز سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری باقی مانده است راهی حرم امام مهربانی‌ها می‌شوند. 

برای مردم مشهد و زائران حرم مطهر رضوی افتخار بزرگی است که هر سال در نخستین روز از بهار میزبان رهبر خود باشند و در همین راستا نیز از هم‌اکنون تمام اقدامات برای بهره‌مندی مردم از فرمایشات معظم‌له فراهم شده است به گونه‌ای که مردم مشهد برای این دیدار لحظه‌شماری می‌کنند.
 
 
آدم که عاشق ولایت و رهبری باشد از گوشه و کنار شهرها و روستاها خود را به مشهد و حریم دلها می‌رساند تا دلش را با زیارت امام رضا(ع) جلا دهد و در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، سخنان رهبری را سر لوحه زندگی و نقشه راه زندگیش قرار می‌دهد. 
 
 

این روزها صدای گام‌های بهار در سرزمین شمس شموس بیشتر به گوش می‌رسد، سالی نو با همه فراز و نشیب خود در راه است.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها