برگزاری مراسم سال تحویل در میعادگاه رزمندگان مازندران:
وجود روحیه مقاومت در میان اکثریت مردم وجود دارد و اعتقاد به مجاهدت و انگیزه حرکت در راه دین، اعتقاد به مبارزه استکبار و زورگو سبب غلبه کردن بر دشمن می شود.
کد خبر: ۸۸۴۰۲۴۱
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج : سردار محمد حسین بابایی بعدازظهر دوشنبه در جمع زائران راهیان نور در منطقه هفت تپه با تبریک سال جدید با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری درباره راهیان نور، اظهار داشت: راهیان نور فرآوری نوین برای استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس است.

وی افزود: تنها راه مقابله با دشمنی های بدخواهان استفاده از ثروت و سرمایه های معنوی دفاع مقدس در همه عرصه ها است و راهیان نور عاملی برای جلوگیری از فراموش شدن ارزش ها و درس های دفاع مقدس است.

سردار بابایی تصریح کرد: وجود روحیه مقاومت در میان اکثریت مردم وجود دارد و اعتقاد به مجاهدت و انگیزه حرکت در راه دین، اعتقاد به مبارزه استکبار و زورگو سبب غلبه کردن بر دشمن می شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری، احساس ضعف موجب تشویق دشمن به حمله می شود و اگر می خواهیم دشمن را از تهاجم منصرف کنیم باید نقاط قوت را آشکار کنیم.

وی افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس به معنای نشان دادن قدرت به دشمنان است و باید قدرتمان را به آنان نشان دهیم.

سردار بابایی یادآور شد: به فرمایش مقام معظم رهبری، طراحی های فرهنگی خطرناکتر از حمله های نظامی است ویاد ارزشهای دفاع مقدس می شود تا برابر دشمنان مقاومت کنیم.

وی با تاکید بر اجرایی شدن مقوله اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی نمره قبولی نگرفتیم و اقتصاد و فرهنگ نیاز اصلی کشور است.

این مراسم با حضور زائرین استان مازندران و با حضور دادستان استان مازندران ،فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا برگزار شد .


ارسال نظرات
پر بیننده ها