خبرهای داغ:
فرماندار همدان از ثبت نام ۱۱۰ نفر طی نخستین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۰۲۴۶
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی تعالی از ثبت نام ۱۱۰ داوطلب طی نخستین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان همدان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۱۰۵ داوطلب مرد و ۵ داوطلب زن هستند.

وی افزود: تاکنون ۴۷ داوطلب برای شهر همدان، ۲ داوطلب برای شهر مریانج و ۲ داوطلب برای شهر جورقان با حضور در فرمانداری همدان ثبت نام کرده اند.

فرماندار شهرستان همدان در خصوص ثبت نام داوطلبان شوراهای روستایی در بخشداری های تابعه شهرستان همدان نیز گفت: امروز ۵۴ داوطلب برای روستاهای بخش مرکزی و ۵ داوطلب برای روستاهای بخش شراء با حضور در بخشداری‌های مربوطه ثبت نام کردند.

وی با اشاره به شروع ثبت نام از ساعت ۸ صبح در فرمانداری همدان و بخشداری‌های تابعه تاکید کرد: علیرغم اطلاع رسانی های انجام شده برخی داوطلبان با مدارک ناقص برای ثبت نام مراجعه می کردند که باید به منظور تسریع در فرایند ثبت نام داوطلبان با مدارک کامل ذکر شده برای ثبت نام مراجعه کنند.

تعالی عنوان کرد: ثبت نام از داوطلبان شرکت در رقابت های انتخاباتی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۸ صبح ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۵ آغاز شد و برابر جدول زمان بندی انتخابات تا ۶ فروردین ماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات