خبرهای داغ:
مسئول گروه تلویزیونی سپاه استان قزوین: راهیان نور فرصتی ست برای هنرمندانی که در عرصه رسانه فعالیت میکنند تا با ثبت و ضبط و انتقال هنرمندانه این فرهنگ زیارتی و هم پیمانی مردمان عزیز ما با شهدای دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۸۸۴۰۲۵۴
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
طیب امیری مسئول گروه تلویزیونی سپاه استان قزوین از ساخت و تولید مستند تلویزیونی راهیان نور استان قزوین خبر داد و گفت : این حرکت عظیم فرهنگی کشور را که استان قزوین هم در این رزمایش فرهنگی معنوی حضور پررنگ دارد می تواند یک فضای مناسبی برای شناساندن شهداء و مظلومیت شهادتشان و نشان دادن تکریم و احترام  مردم عزیز استان ما نسبت به شهیدان کشور باشد.

راهیان نور فرصتی ست برای هنرمندانی که در عرصه رسانه فعالیت میکنند تا با ثبت و ضبط و انتقال هنرمندانه این فرهنگ زیارتی و هم پیمانی مردمان عزیز ما با شهدای دفاع مقدس باشد.

امیری مسئول گروه تلویزیونی سپاه افزود :با توجه به حضور زائران در مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام نوروز 96 گروه تلویزیونی سپاه هم به این منطقه اعزام و استقرار یافته است تا با ثبت و ضبط این صحنه های ماندگار یک مستند تلویزیونی تولید نماید.

وی اضافه نمود این مستند تلویزیونی پس از تهیه و تولید نهایی از شبکه استانی قزوین بعد از ایام نوروز به روی آنتن خواهد رفت.
4002/پ20/ب/31
ارسال نظرات
پر بیننده ها