خبرهای داغ:
دبیرخانه جشنواره ملی کاریکاتور «یک قرن سکوت» داوران این رویداد را که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس برگزار می‌شود، معرفی کرد.
کد خبر: ۸۸۴۰۲۶۷
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
محمدجواد زارع مهذبیه دبیر جشنواره ملی کاریکاتور «یک قرن سکوت» اظهار داشت: شورای سیاستگذاری جشنواره تاکید فراوانی داشته است که هیئت داوران این رویداد در شان عنوان ملی باشد و از چهره‌های توانمند کارتون و کاریکاتور استفاده شود.

وی افزود: بر این اساس بهمن عبدی از پیشکسوتان و نام‌آوران عرصه کاریکاتور، مسعود ضیائی زردخشویی از کارتونیست‌های برجسته کشور که ده‌ها عنوان ملی و بین‌المللی  را در کارنامه خویش دارد، در این هیئت حضور دارند.

کارشناس هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: در کنار این دو چهره نام‌آور و برجسته، سعید صادقی هنرمند شناخته شده فارس که ده‌ها عنوان برتر بین‌المللی و ملی را در کارنامه خویش دارد به عنوان داور در این رویداد مهم ملی حضور دارد. 

وی بیان کرد: هنرمندان کارتونیست کشور می‌توانند  آثار خود را به این جشنواره از طریق نشانی yekgharnsokoot@gmail.com ارسال کنند تا در جلسه داوری که در فروردین ماه 96 همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری فارس برگزار می‌شود، مورد قضاوت قرار گیرند.

زارع مهذبیه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات لازم را از طریق کانال تلگرامی جشنواره ملی یک قرن سکوت به آدرس @yekgharnsokoot یا از طریق کانال تلگرام حوزه هنری فارس به نشانی @artfars پیگیری کنند.

وی افزود: موضوع  این جشنواره به نسل‌کشی و  استعمارگری انگلیس و قحطی تحمیل شده به ایران در طول جنگ جهانی اول و پنهان کردن اسناد این جنایت  اختصاص دارد.

دبیر جشنواره ملی یک قرن سکوت گفت: هر هنرمند می‌تواند 5 اثر ارسال کند و آثار ارسالی باید در اندازه A4  یا A3 با dpi 300  به همراه  فایل word  شامل مشخصات کامل شناسنامه‌ای به همراه درج کد ملی هنرمند، آدرس، تلفن و تلفن همراه و آدرس ایمیل ارسال شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها