خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان گفت: راهیان نور حرکت بسیار خوبی است واین راه باید نسل به نسل انتقال داده شود تا به دست فراموشی سپرده نشود.
کد خبر: ۸۸۴۰۳۲۰
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ سید موسی حسینی معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج در ساعت تحویل سال در یادمان شلمچه ضمن تبریک سال 96 ، اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان منبع و ذخیره قدرت نرم انقلاب اسلامی مطرح است.
وی با بیان اینکه استان گلستان می تواند از این منبع استفاده کند، افزود: باید در راستای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت راست قامت بوده و در این راه گام بر داریم.
حسینی درادامه افزود :کار بزرگی که انقلاب ما انجام داد رسالتش احیای تفکراسلام ناب در کل جهان بود که موانع بزرگی پیش پای آن گذاشته شد که همان جنگ 8 ساله بود.
وی ابراز کرد: همان طور که در دفاع مقدس نشان دادیم که ارتش تا دندان مسلح عراق با حمایت کشورهای بلوک غرب نتوانست جلوی اسلام بایستدو آنها در جنگ 8 ساله نتوانستند ما را شکست بدهند ، حال هم در این جنگ نرم باید تلاش کنیم تا به جای این که ما مغلوب دشمن شویم ، دشمن مغلوب ما شود و  اسلام را به دنیا بشناسانیم.
معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: دشمن با تهاجمات فرهنگی سعی در تغییر عقیده و آرمانهای ما دارد و این از گذشته های خیلی دور ادامه داشته است و لذا (راهیان نور) مقابله به مثل در مقابل همین هجمه هاست.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها