مرزبانان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام سال نو را در جوار زیارتگاه شهدای شلمچه آغاز کردند.
کد خبر: ۸۸۴۰۳۹۱
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده و جمعی از رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را در جوار زیارتگاه شهدای شلمچه، با زیارت پرفیض عاشورا آغاز کردند.

سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی، فرمانده یگان رزم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم، حلول سال جدید و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را تبریک گفت.

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به اینکه این یگان دردومین سال مأموریت مرزبانی خود در شهرستان های آبادان و خرمشهر قرار دارد، افزود: به برکت ایثارگری، جانفشانی و از خودگذشتگی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی، کشور ما در بین همسایگان دیگر بعنوان جزیره ثبات امنیت شناخته می شود.

وی، عملکرد رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در مرزبانی از سرحدات جمهوری اسلامی را بسیار خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: ما رزمندگان تیپ آقا قمربنی هاشم علیه السلام افتخار می کنیم و بر خود می بالیم که هموطنانمان در سایه تلاش ها و زحمات و شب نخوابی های سربازان اسلام، در آسایش و امنیت بسر می برند.

سرهنگ مولایی، تصریح کرد: حضور خیل کثیر آحاد مردم در مناطق عملیاتی همزمان با تحویل سال نو به پاس خون های ریخته شهدای عزیز در این خطه از سرزمین اسلامی است.

وی، گفت: قول میدهیم طبق دستورات سلسله مراتب فرماندهی به انجام وظیفه ایفای نقش در همه زمینه ها بالاخص دفاع از سرحدات جمهوری اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

این مقام نظامی،با اشاره به بروز مشکلاتی برای مردم استان های مرزی بویژه خوزستان و حتی برخی نقاط مرکزی بعلت آلودگی های ناشی از ریزگردها ، اظهار کرد: سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری نهالکاری در 250هکتار از اراضی کانون غبار در منطقه غیزانیه(25کیلومتری بزرگراه خلیج فارس، حدفاصل اهواز بندرامام) را بر عهده گرفته است.

وی،در پایان هدف از حضور مسئولان همزمان با ایام تعطیلات عید نوروز در منطقه را ناشی دفاع مقتدرانه از مرزهای کیان اسلامی برشمرد.

ارسال نظرات