خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۴۰۴۳۸
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
در حاشیه افتتاح این طرح‌ها‌ اظهار داشت: پارک رستوران شهرداری شیراز به مساحت 16 هزار مترمربع به همراه یک رستوران و کافی‌شاپ ایجاد شده که می‌تواند در موضوع خدمات‌رسانی به مردم و هم در بحث امنیت پارک نقش بسزایی داشته باشد.

وی بیان کرد: شهرداری شیراز با اجرای یک طرح اقتصادی، هزینه نگهداری پارک را از خود پارک تامین و در اختیار پیمانکاران ذی‌صلاح قرار می‌دهد.

شهردار شیراز با بیان اینکه محور بلوار شهید چمران شیراز یک محورشناخته شده در کشور است خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال از این محور و حضور شهروندان، گردشگران و مسافران، تجهیز این محور به امکانات رفاهی ضرورت داشته و این مهم نیز در حال انجام است.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: با افتتاح فاز دوم بزرگراه کوهسار مهدی نیز که در مراحل پایانی اجرا قرار دارد، بلوار شهید چمران از یک محور ترافیکی به محور گردشگری تبدیل می شود.

پاک‌فطرت به اجرای پروژه های مختلف در بلوار شهید چمران اشاره و تصریح کرد: در محور شمالی و جنوبی  بلوار شهید چمران طرح‌های خوب شهری در حال اجرا است که در پی آن تا دو ماه آینده دو بوستان بزرگ و در چمران جنوبی نیز پیاده‌راه سلامت به همراه باغ‌های طبیعی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار شیراز در مورد پارک خانوادگی چوگیا نیز گفت: این پارک به مساحت 6500 مترمربع در محورچمران ویژه ساکنان محله چوگیا افتتاح شد که در آن امکانات لازم از جمله سرویس‌بهداشتی، زمین بازی کودکان، زمین چمن مصنوعی، آلاچیق و سایر امکانات ساخته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها