خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۴۰۴۹۱
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
 علیرضا امین اظهار کرد: براساس ارزیابی های به عمل آمده از سوی مدیریت CNG شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران از تعداد 121 جایگاه CNG در سطح منطقه تعداد 120 جایگاه یعنی 99 درصد فعال و آماده ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز هستند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی فارس با بیان اینکه میزان مصرف روزانه گاز طبیعی در سطح استان به طور متوسط یک میلیون و 300 هزار مترمکعب است گفت: با توزیع این مقدار گاز CNG بطور متوسط امکان سوختگیری برای یکصد هزار خودرو در طول شبانه روز فراهم است.

وی با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و شروع سفر های نوروزی از مردم خواست تا در هنگام ورود به جایگاه های CNG به رعایت نکات ایمنی از جمله پیاده کردن سرنشین قبل از ورود به جایگاه، خاموش کردن خودرو و باز کردن درب صندوق عقب ، عدم استفاده از تلفن همراه ، اطمینان از سالم بودن تجهیزات CNG و رعایت فاصله مجاز در هنگام سوختگیری توجه بیشتری داشته باشند.

طرح  آموزش  مفاهیم ریاضی ویژه  کودکان در 30 استان کشور اجرایی شد

مسعود زاده‌باقری امروز در حاشیه  جشن‌ پایان سال موسسه علمی آموزشی عطرک  اظهار داشت: موسسه عصر طلایی رشد کودک دارای مجوز رسمی از سازمان بهزیستی بوده و مورد تایید مراکز آموزشی از جمله آموزش و پرورش، سازمان ملی یونسکو، وزارت بهداشت و دانشگاه امام حسین(ع) بوده و در 30 استان کشور برای آموزش "مفاهیم پایه ریاضی" ویژه کودکان 3 تا 7 سال فعال است.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز برای 1100 مدرس در این موسسه آموزشی ایجاد اشتغال شده و در مجموع یک هزار و 600 نفر نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط کاری هستند.

مسعود زاده‌باقری گفت: استان فارس از استان‌های پیشرو کشور در آموزش علم ریاضی به شمار می‌رود و در این راستا نیز در 61 شهر و بخش نیز با این موسسه علمی تعامل و همکاری دارند که در همین راستا در شهر شیراز "موسسه بین‌المللی پارس داتیس" برنامه‌ها را به‌صورت ویژه و حرفه‌ای دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 21 هزار دانش آموز تحت پوشش این مرکز علمی هستند و به‌زودی در سال آینده جمعیت بیشتری به این موسسه می‌پیوندد.

وی خاطرنشان کرد: روز به روز تعاملات با موسسه پارس داتیس بیشتر شده و در این زمینه نیز اتاق فکرهای مشترک راه‌اندازی می‌شود و به دنبال تقویت برنامه‌های فرهنگی،آموزشی و ورزشی با این موسسه هستیم.

معاون پژوهش و فناوری موسسه عطرک نیز اظهار داشت: برنامه اصلی این موسسه علمی آموزش مفاهیم پایه ریاضی کودکان است و با توجه به اینکه 90 درصد مغز خردسالان در دوران کودکی رشد می‌کند توجه به این مهم به همراه آموزش سایر تعالیم فرهنگی و اسلامی ضروری است.

حبیب‌الله نصیری با بیان اینکه هدف عالیه این است که شیوه‌های آموزش ریاضی  مبتنی بر بازی همراه با نمایش،موسیقی و خلاقیت باشد خاطرنشان کرد: از اهداف مهم این است تا کودکان با ریاضی آشتی داده شود و با ترس و لرز در کلاس درس ریاضی حاضر نشوند.

لطفی‌زاده مسئول هیئت مدیره موسسه بین المللی پارس داتیس نیز  با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری این موسسه با موسسه عصر طلایی رشد کودک خاطرنشان کرد: ماموریت ما گسترش پایگاه‌ها و شعبه‌های آیمت و فریزبی در سطح شیراز بوده و با توجه به تنفیذات صورت گرفته و اختیارات و امتیازات واگذار شده از طرف مدیر عامل موسسه عطرک؛ برنامه‌های ویژه و جدیدی را برای شیراز داریم.

وی افزود: در تلاشیم تمام برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و کارآفرینی را به صورت استاندارد نهادینه کرده و در این زمینه نیز یکی از شاخص‌ها افزایش دانش‌فزایی دینی و مذهبی است.

رضا نوری‌زاده نیز با اشاره به اهمیت روزافزون ورزش اظهار داشت: معتقدیم امروز باید یک نگاه حرفه‌ای نسبت به ورزش و ورزشکار در جامعه پیاده شود و در این راستا از کوچکترین تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

آزادی 139 زندانی جرائم غیرعمد در فارس

مدیر ستاد دیه فارس گفت: با کمک خیران و همت ستاد دیه استان از دهه فجر تا عید نوروز 139 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان فارس آزاد شدند.

اصغر تراب‌پور افزود: از این تعداد زندانی آزاد شده 11 نفر زن و 128 نفر مرد بودند که با همکاری خیران آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه مجموع مبلغ بدهی این افراد یک میلیارد و 950 میلیون تومان بوده است، گفت: بدهی هر یک از این افراد کمتر از 22 میلیون تومان بوده است .

مدیر ستاد دیه استان فارس افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای شرکت در امر آزادسازی زندانیان از طریق شماره حساب کمک‌های مردمی ستاد دیه استان فارس 11991199.10 بانک ملت، شماره کارت به کارت بانک ملت 6104337770030961 و سامانه پرداخت از طریق تلفن #071 7777*780* اقدام کنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها