خبرهای داغ:
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: از ابتدای طرح نوروزی نظارت بر بازار تاکنون برای ۱۶۷۷ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۸۴۰۴۹۳
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷

محمد‌ابراهیم صداقت  با بیان اینکه طرح نوروزی نظارت بر بازار استان فارس از یکم اسفندماه آغاز شده ‌و تا 31 فرودین‌ماه ادامه دارد، اظهار داشت: از ابتدای شروع این طرح تاکنون برای 1677 واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده‌ها 4 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

صداقت بیان کرد: حوزه فروش کیف، کفش و پوشاک با تشکیل 750 پرونده، حوزه خدمات عمومی با تشکیل 270 پرونده، حوزه غلات با تشکیل 84 پرونده، توزیع میوه با تشکیل 81 پرونده در صدر بیشترین تشکیل پرونده تخلف بوده‌اند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با بیان اینکه تاکنون بازرسان 42 هزار و 572 مورد بازرسی در بخش‌های صنعتی، تولیدی، توزیعی و خدماتی انجام داده‌اند، عنوان کرد: در این مدت 200 گشت مشترک نیز در معیت بازرسان تعزیرات انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 210 بازرس از اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت بر بازار را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: تاکنون 565 مورد شکایت مردمی به سامانه 124 و شماره 32340000 اعلام شده که به همه آنها در اسرع وقت رسیدگی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها