خبرهای داغ:
فیلمساز و فعال عرصه خبری بیان داشت: علت حضور بنده در راهیان نور شرکت گسترده شما و مردم انقلابی در این میعادگاه می باشد.
کد خبر: ۸۸۴۰۴۹۷
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
ابوالفضل آذربایجانی در گفتگو با خبرنگار بسیج مستقر در طلاییه گفت: علت حضور بنده در راهیان نور شرکت گسترده شما و مردم انقلابی  در این میعادگاه می باشد.
وی گفت: بنده و همکاران به عنوان فعال رسانه موظف هستم هر حادثه ای را ثبت و ضبط کنیم و برای جامعه به درستی تبیین کنیم وقتی بسیاری از مردم توانایی سفر به این مکان مقدس برایشان امکانپذیر نیست با اقدام رسانه ها در جریان وقایع قرار گیرند و این اتفاق ارزشی را در دید عموم قرار دهیم.
فعال عرصه هنر و رسانه در ادامه اظهار داشت: این جمعیت حاضر کسی آنها را دعوت نکرده و بلکه خودشان آمده اند تا ادای احترام کنند به کسانی که پدران گذشته نسل جوان امروز بودند و همه چیز خود را بدهند تا این خاک بماند و ایران هم به سرافرازی آنها افتخار می کند
آذربایجانی افزود: امروز دنیا با شگفتی رزم شجاعانه این ملت و فرزندان آن را می نگرد و بنده به عنوان یک فعال عرصه هنر و رسانه هرچقدر کار کنیم ذره ای از بزرگ مردی آنان را نمی توان جبران کرد.
وی در پایان گفت: همه جوانان این سرزمین بیدارتر و مجهزتر از گذشته هستند و تاریخ گواهی خواهد داد که این سرزمین هیچگاه خالی از مردان الهی نبوده  و نخواهد بود.
 
 
 
1001/پ20/ب/37
ارسال نظرات
پر بیننده ها