از سری مسابقات فوتسال دسته یک لیگ استان قرار بود در سالن ورزشی نشاط عقدا دو تیم شهید مسعودی عقدا و آتیه سازان علقمه یزد مقابل هم قرار بگیرند که به علت تاخیر بیست و پنج دقیقه ای آمبولانس به محل مسابقه مسئولین برگزار کننده و داوران حاضر به برگزاری این مسابقه نشدند و با نتیجه 3 بر 0 تیم شهید مسعودی عقدا را بازنده اعلام کردند.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۱۰
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، از سری مسابقات فوتسال دسته یک لیگ استان قرار بود در سالن ورزشی نشاط عقدا دو تیم شهید مسعودی عقدا و آتیه سازان علقمه یزد مقابل هم قرار بگیرند که به علت تاخیر بیست و پنج دقیقه ای آمبولانس به محل مسابقه مسئولین برگزار کننده و داوران حاضر به برگزاری این مسابقه نشدند و با نتیجه 3 بر 0 تیم شهید مسعودی عقدا را بازنده اعلام کردند.

این اعلام نتیجه در حالی بود که علیرغم اصرار تماشاگران مشتاق عقدایی , رئیس شورای اسلامی و فرمانده بسیج عقدا مسئولین برگزار کننده و داوران روی حرف خود ایستادند و گفتند مرغ ما یه پا دارد که کار قشنگی نبود درست است که نظم و انضباط باید در کار باشد ولی میشد به تیم شهید مسعودی تذکر دهند که در مسابفات بعدی این اشکال را برطرف کند.

براستی جای سوال این است که مگر در سطح تیم ملی و باشگاههای لیگ برتر ما با این تاخیرها و حتی نبود آمبولانس تیمی را محروم کرده اند که این آقایان با تیم یک شهر محروم چنین کرده و عده ای تماشاگر را دلشکسته کردند؟؟؟ مگر در برنامه نود این کم و کاستی ها و ضعفها را نمی ببنید ؟ قصد نداریم که کسی را در این وسط مقصر کنیم فقط عاجزانه از مسئولین ترببت بدنی استان مخصوصا شهرستان اردکان تقاضا داریم که ورزش عقدا را دریابند تا دیگر انشاالله شاهد چنین وقایع اعصاب خرد کن نباشیم.

ارسال نظرات