عبدالله طاهری: در قالب طرح اکرام ایتام، محسنین و جشن نیکوکاری قریب به یک میلیارد تومان کمک های نقد و کالا برای شب عید خانواده های نیازمند در البرز جمع آوری شد.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۲۳
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان البرز در آستانه نوروز ۹۶ و جمع آوری کمک های مردمی جشن نیکوکاری در پایان سال گفت: در قالب طرح اکرام ایتام، محسنین و جشن نیکوکاری قریب به یک میلیارد تومان کمک های نقد و کالا برای شب عید خانواده های نیازمند جمع آوری شد.
 
کمک ۱ میلیارد تومانی البرزی ها به نیازمندان در شب عید/ نبود بستر گردشگری طرح نوروزی کمیته امداد را ناکام گذاشت 

عبدالله طاهری افزود: استان البرز مسافر خیز نبوده درحالیکه بیشترین تردد خودروها را در آن شاهد هستیم و سال گذشته طرح جمع اوری کمک را در چالوس اجرا کردیم که با توجه به ترافیک مثمر ثمر نبود.

وی اظهار داشت: استان های توریستی و در مسیر راهیان نور و مسافر خیز بهترین فضا را برای جمع اوری کمک های مردمی در نوروز خواهند داشت اما تهران در آستانه نوروز تراکم جمعیتی ندارد و البرز نیز به واسطه قومیت ها اغلب استان را ترک می کنند.

طاهری تصریح کرد: البرز هتل و مکانی برای جذب مسافران نوروزی ندارد و اگر برنامه ریزی مناسبی باشد می توان از این فرصت استفاده کرد و دستگاه ها شرایط لازم را ایجاد کنند اما مسئولین ما نیز البرزی نیستند و در استان نمی مانند.

ما هیچگاه نتوانسته ایم طرح موفقی در راستای جمع اوری کمک های مردمی به واسطه ایام نوروز داشته باشیم و حتس سنوات گذشته نیروهای خود را در جاده چالوس مستقر کردیم اما چیزی عاید ما نشد چرا که مردم باید با دل خوش کمک کنند اما زمانیکه ساعت ها در ترافیک مانده و عصبانی هستند شرایط برای درخواست کمک از آنها مهیا نیست.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: سال گذشته در قالب طرح های مختلف در آستانه نوروز ۳۸۰ میلیون تومان جمع آوری شد اما امسال این مبلغ رشد یافته و به یک میلیارد تومان رسید.

 

منبع: تیتریک

ارسال نظرات