به همت حوزه مقاومت بسیج شهید چمران؛

جشن گرامیداشت مقام مادر و روز زن در اراک برگزار شد/روز مادر فرصتی ارزشمند برای تکریم مقام بانوان جامعه است

به همت حوزه مقاومت بسیج شهید چمران جشن گرامیداشت مقام مادر و روز زن در اراک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۳۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مراسم جشن میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) با نیت خیر کارمند پاسدار مصطفی زاهدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران اراک با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و خانواده‌های معزز شهدا در سالن مجتمع فرهنگی آیت‌الله اراکی برگزار شد.

پاسدار زاهدی هدف از این نیت خیر خود را گرامیداشت مقام حضرت زهرا(س) و مقام مادر و زن عنوان کرد و گفت: خداوند با خلقت زن و موجودی به نام مادر، بخشی از محبت بی‌انتهای خود را به بندگانش در روی به نمایش گذاشت.

وی افزود: میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر و روز زن فرصتی ارزشمند برای تکریم مقام بانوان جامعه به ویژه مادران و همسران شهدا است که صبورانه با الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) برای دفاع از اسلام عزیزان خود را تقدیم کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران تصریح کرد: حضرت زهرا(س) تمام هستی خود را برای ولایت و هدایت بندگان داد، امروز هم مادران و همسران شهدا با تاسی از بزرگ بانوی اسلام در این مسیر گام برداشته و به دفاع از حریم و مرزهای اسلام و انقلاب پرداخته‌اند.

اجرای نمایش کمدی، نمایش کلیپی از شهدای مدافع حرم و تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم «محمدزهره‌وند» پایان بخش این جشن بود.

شهید مدافع حرم محمد زهره‌وند در عملیات مستشاری در نهم آبان ماه 94 به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. 

این شهید والامقام چهارمین شهید مدافع حرم از استان مرکزی و اولین شهید مدافع حرم کلانشهر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار