خبرهای داغ:
مسوول فرهنگی و اردویی راهیان نور سپاه شهرستان البرز:
مسوول فرهنگی و اردویی راهیان نور سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز بیان داشت: طرح فرهنگی حرم تا حرم برای زائرین کاروان های اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب اجرا شد.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۴۰
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور مستقر در خرمشهر : عباس حسینزاده  مسوول فرهنگی و اردویی راهیان نور سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گو با بسیج اظهارداشت: این طرح در قالب بسته های فرهنگی برای زائرین ارائه شده و با توجه به استقبال صورت گرفته در سالهای قبل و شرکت بسیاری از زائرین در این طرح موجب شد تا برگه های قرعه کشی بیشتری به چاپ رسیده تا افراد بیشتری که علاقمند به حضور در این طرح هستند بتوانند در آن شرکت کنند .
وی تاکید کرد : طرح فرهنگی حرم تا حرم  به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد استقبال فراوان زائران مناطق عملیاتی جنوب قرار گرفته که در پایان هر اردو از میان شرکت کنندگان در طرح برای سفر زیارتی مشهد قرعه کشی می گردد.
حسین زاده گفت: مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس به عنوان حرم شهدا مبدا این طرح و حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقصد اصلی این طرح می باشد که نام این طرح نیز به دلیل موضوعیت آن انتخاب شده است .
وی یادآورشد : در پایان  از اردوهای راهیان نور از میان شرکت کنندگان به قید قرعه به 5 نفر کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس داده خواهد شد که امیدواریم به دلیل حضور پرشور زائران در کاروان های اردوهای زیارتی راهیان نور و شرکت تعداد بیشتری از زائران در طرح فرهنگی حرم تا حرم تعداد برندگان قرعه کشی نیزافزایش پیدا کند .
مسئول فرهنگی و اردویی سپاه شهرساان البرز در پایان گفت : بدلیل استقبال بیش از اندازه زائران عزیز از این طرح مصوب شد تا برگزاری این طرح فرهنگی حرم تا حرم در هر سال و در دوره های متفاوت برگزار گردد.
1001/پ30/ب/51
ارسال نظرات
پر بیننده ها