خبرهای داغ:
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه:

توليد و اشتغال از مصاديق بارز اقدام و عمل است/مردم توليد داخل را بر هر توليد ديگر ترجيح دهند

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته اقدام و عمل را بيان كردند و امسال اشتغال و توليد را به عنوان دو مورد از مصداق‌هاي برجسته اقدام و عمل برشمردند.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۵۰
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
توليد و اشتغال از مصاديق بارز اقدام و عمل است/مردم توليد داخل را بر هر توليد ديگر ترجيح دهند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب آنچه بیان می‌کنند بر اساس درک صحیحی از واقعیت‌ها است بر همین اساس نیز امسال را اینچنین نامگذاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: چند سال است که رهبری با اعتقاد به اینکه مهمترین دغدغه و مشکل مردم مسائل اقتصادی است به نامگذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی می‌پردازند و از مسؤولان مطالبه دارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آنچنان که شایسته بوده در بخش اقدامات لازم صورت نگرفته است گفت: مقام معظم رهبری سال گذشته اقدام و عمل را بیان کردند و امسال دو مورد از مصداق‌های برجسته اقدام و عمل را برشمردند.

وی با اشاره به مبحث تولید گفت: جای شرمندگی دارد که کشوری با این منابع بخواهد از سوی دیگر کشورها تغذیه شود.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: وضعیت جوانان و مردم دردناک است و از اشتغال و درآمد مناسب برخوردار نیستند  امیدواریم مسؤولان امسال با اجتناب از مسائل جناحی، تولید و اشتغال را که برای کشور و انقلاب ضرورت دارد مورد اهتمام خود قرار دهند و بدون رویکردهای انتخاباتی بتوانند اقدامات خوبی انجام دهند.

وی از تولیدکنندگان خواست سطح کیفی تولیدات را افزایش دهند تا اعتماد مردم را جلب کنند و افزود: برای دستیابی به استقلال سیاسی و امنیتی نیازمند استقلال اقتصادی هستیم که امیدوارم همه به آن اهتمام داشته باشند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: مردم باید سرمایه‌های خود را در مسیر تولید به کار گیرند و تولید داخل را بر هر تولید دیگر ترجیح دهند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اولویت‌ها را می‌بینند گفت: ایشان درک درستی از نیاز مردم دارند و مصداق مردم‌سالاری در این بخش روشن می‌شود که مردم به معنای واقعی سالار حکومت هستند و به مسؤولان می‌گویند ای کسانی که خدمت‌گزاران مردم هستید نیاز مردم را ببینید.
ارسال نظرات