خبرهای داغ:
در صورت برودت هوا و بارش باران صورت‌ می‌گیرد
دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم گفت: پیش‌بینی‌های لازم در خصوص هدایت زائرین به مکان‌های اسکان دائم در صورت تشدید برودت هوا و بارش باران صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۵۱
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
هدایت زائرین به مکان‌های اسکان دائمی شهر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمحسن میرهادی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان مسافرین و زائرین در مکان‌های مسقف با تشدید برودت هوا و بارش باران صورت گرفته است اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره کل هواشناسی برای شب بحث بارش را پیش‌بینی کرده بود برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گرفت.

وی با اشاره به بارش باران در شب گذشته تصریح کرد: روز گذشته نیز تیم‌های مناطق برنامه ریزی کردند و توانستند با آمادگی کامل برای بحث بارش باران در ستادهایی که مشخص شده بود با تشکیل تیم‌ها هدایت زائرین را داشته باشند.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم با تاکید بر اینکه شب گذشته هدایت مسافرین و زائرین از بوستان‌ها به سوله‌های بحران انجام شد گفت: همچنین با آماده باش نیروهای اطلاع رسانی و خدمات رسان هدایت مسافران و زائران به هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و نمایشگاه دائمی برای نصب چادر داشتیم.

وی با بیان اینکه برای امشب هم وزش شدید باد و برودت هوا پیش بینی شده است افزود: آماده هستیم زائرین را به سمت مکان‌های اسکان دائم هدایت کنیم.

میرهادی با تاکید بر اینکه شب گذشته بالغ بر 867 چادر در مکان‌های اسکان دائم نصب شد خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه مدیران شهر بر این است که هیچ‌ مشکلی در روند خدمات رسانی به زائرین و مسافرین به وجود نیاید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها