خبرهای داغ:
دکتر خدادای افزود: برنامه هایی را که هر سال جمعیت هلال احمر خوزستان در این راستا ارائه میدهد از جمله برپایی بیش از 80 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در ورودی استان و مراکز شهری می باشد که خدماتی را به مهمانان نوروزی و زائران راهیان نور ارائه داده می شود.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۶۶
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان،دکتر خدادادی رئیس جمعیت هلال احمر استان خوزستان ضمن عرض تبریک عید نوروز و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا گفت:جمعیت هلال  احمر همه ساله در این ایام خدمات ارزنده ای را به زائران راهیان نور و مسافران نوروزی   ارائه میدهند.
دکتر  خدادای افزود: برنامه هایی را که هر سال جمعیت هلال احمر خوزستان در این راستا ارائه میدهد از جمله برپایی بیش از 80 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در ورودی استان و مراکز شهری   می باشد که خدماتی را به مهمانان نوروزی و زائران راهیان نور ارائه داده می شود.
وی خاطر نشان کرد:علاه بر این خدمات برنامه هایی در حوزه جوانان داریم که همه ساله به صورت داوطلبانه در این پایگاه ها مستقر می شوند و طرح هایی ملی که امسال شامل  طرح به رفت که با آموزش رسانه ای  و cd آموزشی و برشور هایی که در اختیار دارند به زائرین عزیز داده می شود .
دکتر خدادای در ادامه به خدمات رسانی به زائران راهیان نور در فکه و دهلاویه  افزود:این مراکز  تا حالا بیش از 1000 نفر مراجعه کننده داشته اند و همچنین بخش دیگری از این فعالیت ها خدمات رسانی به اردوی های جهادی که به نام  هدایت حرکت های جهادی است
 که شرایطی را فراهم کرده است تا  کمک های هدایتی و حمایتی این مرکز را به عمل می آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها