مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از حضور یکهزار و 300نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری در مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۷۲
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز، گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اردوهای راهیان نور عمومی از تاریخ 25 اسفند 95 بلافاصله پس از برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

وی، افزود: سه اردوگاه شهید مسعودیان اهواز، شهید باکری خرمشهر، مجتمع ایثارگران شهیده میرزایی آبادان برای اسکان زایران سرزمین نور استان چهارمحال و بختیاری آماده شده اند.

جمشیدی، گفت: همزمان با نوروز 96 و طی یک هفته اول تعطیلات حدود یکهزار و 350نفر از اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری به صورت خانوادگی و شخصی در اردوهای معنوی راهیان نور شرکت کرده اند.

وی، همچنین افزود: حدود یکصد نفر از رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام نیز به همراه خانواده تاکنون از مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور بازدید کرده اند و این اردوها همچنان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
ارسال نظرات