مسئول اردویی سپاه قدس گیلان عنوان کرد

ویژه برنامه های فرهنگی برای زائران راهیان سرزمین نور

در اردوی چهار روزه این زائران ویژه برنامه های فرهنگی وبصیرتی بسیاری گنجانده شده است برای زائران راهیان سرزمین نور، همچنین این زوار از یادمان های هویزه، شلمچه، اروند و‌ ... نیز هم بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۲۲
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

سرهنگ اصغر زادرستم مسئول اردویی سپاه قدس گیلان در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به مناطق عملیاتی جنوب کشور، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: زائران استان گیلان در لحظه حلول سال جدید و پس از آن با حضور در یادمان‌ها و زیارت گاه های مناطق عملیاتی جنوب با شهدا میثاق کردند.

وی در ادامه افزود: زائران و بسیجیان سراسر استان گیلان با حضور در اردوهای معنوی راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند، آخرین آمار از حضور زائران گیلانی حدودا یک هزار و ۶۵۰ نفر از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت بوده است.

مسئول اردویی سپاه قدس گیلان، اظهار داشت: زائران و بسیجیان استان گیلان با حضور در زیارتگاه شهید علی هاشمی سردار هور با اجرای روایت گری، سخنرانی و قرائت دعای تحویل سال آمانهای شهدا تجدید پیمان کردند.

وی در پایان گفت: در اردوی چهار روزه این زائران ویژه برنامه های فرهنگی وبصیرتی بسیاری گنجانده شده است برای زائران راهیان سرزمین نور، همچنین این زوار از یادمان های هویزه، شلمچه، اروند و‌ ... نیز هم بازدید خواهند کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار