خبرهای داغ:
مسؤل انجمن راویان سپاه استان گلستان گفت: می توان از حرکت پرشور انقلابی در راهیان نور درس گرفت و چه خوب است جوانان این رشادت ها و آرمانها را در پوشش و رفتار خود الگو قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۳۵
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، محمود خطیر مسؤل انجمن راویان سپاه استان گلستان از مرکز حفظ آثار در مناطق عملیاتی جنوب کشور در مصاحبه با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: در طول سال راویان زیادی از جنس دفاع مقدس اعم از برادران پاسدار بازنشسته، نیروهای فرهنگی و اساتید دانشگاه در حوزه خواهران و برادران آموزش دادیم.
وی افزود: در طی این دوره ها، آموزش های مختلف مقدماتی، تکمیلی و تخصصی اعم از تئوری و عملی در معادین عملیاتی جنوب کشور را با حضور اساتید و سرداران دفاع مقدس برای این عزیزان برگزار کردیم.
مسؤل انجمن راویان سپاه استان گلستان تصریح کرد: پس از پشت سر گذاشتن این دوره ها دوستان را جهت به کارگیری در بحث روایت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام کردیم.
خطیر گفت: در کل سال در تمام اعزام هایی که به مناطق جنگی داشتیم و داریم جهت دید و بازدید و روایت این مناطق راویان به همراه این کاروان ها همراه می شوند و چگونگی وقوع جنگ و بحث انقلاب اسلامی و ریشه های تجاوز عراق به ایران را در بحث تصرف خرمشهر، هویزه، سوسنگرد روایتگری می کنند.
وی افزود : راویان همچنین توضیحات جغرافیایی در بحث بومی بودن و در ادامه بحث عملیات نحوه شهادت رزمندگان را برای نسل جوان بازگو می کنند.
مسؤل انجمن راویان سپاه استان گلستان در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: باید بتوانیم در بحث بصیرت افزایی که از دغدغه های مقام معظم رهبری است را به نسل جوان انتقال دهیم.
خطیر با اشاره به هدف زائرین در این سفر معنوی، گفت: مردم آمده اند تا پیوند دوباره و تجدید بیعت با شهدا داشته باشند و سیره عملی شهدا و رزمندگان را در زندگی شان پیاده کنند.
وی استقامت و مقاومت را از دستاوردهای شهدا بیان و افزود: باید اندیشید شهدا در آن زمان چگونه در برابر نیروهای بعثی استقامت کردند وسربلند بیرون آمدند و امتحان الهی را خوب پس دادند که انشاالله بتوانیم در جهاد اکبر که جهاد نفس است سر بلندتر باشیم تا پیش شهدا و خانواده هایشان شرمنده نشویم.
مسؤل انجمن راویان سپاه استان گلستان تاکید کرد: می توان از حرکت پرشور انقلابی در راهیان نور درس گرفت و چه خوب است جوانان این رشادت ها و آرمانها را در پوشش و رفتار خود الگو قرار دهند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها