خبرهای داغ:
جانشین سپاه شهرستان بندرگز گفت: راهیان نور نیاز امروز جوانان و تمام کسانی است که می خواهند کشور اسلامی را بسازند.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۳۶
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، علی اکبر سنگدوینی جانشین سپاه شهرستان بندرگز در منطقه عملیاتی جنوب کشور در مصاحبه با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: راهیان نور نیاز امروز جوانان و تمام کسانی است که می خواهند کشور اسلامی را بسازند.
وی افزود: هر کشوری برای آن که اهداف و رشادتهای رزمنده های خودش را نشان دهد نیاز به برنامه هایی دارد و یکی از این راههای بسیار مناسب راهیان نور است که می تواند در برابر جنگ نرم که اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده است بسیار موثر باشد.
جانشین سپاه شهرستان بندرگز با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری گفت: امنیت و پیشرفت کشور را مرحون خون شهدا و ایستادگی خانواده هایشان هستیم.
سنگدوینی یکی از ابزارهای توسل و تقرب به پروردگار را وجود شهدا عنوان و افزود: در غالب کاروان بندرگز به مناطق عملیاتی جنوب آمده ایم تا بتوانیم از شهدا تاسی بگیریم و برای زندگی فردی و اجتماعی خودمان الگو قرار دهیم.
وی با توجه به پیام سال راهیان نور ( من انقلابی ام)، ابراز کرد: پیام شهدا برای تمام آحاد ملت به ویژه مردم انقلابی ایران این است که ما همیشه پشتیبان ولی فقیه باشیم؛ جمله ای که امام راحل به همه مردم گفتند و شهدا هم در راستای همین پیام از همه مردم خواستند که اگر می خواهند به کشور آسیبی نرسد پشتیبان رهبری باشند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها