ورود جهادگران بسیجی چهارمحال و بختیاری به اهواز

اولین کاروان جهادگران بسیجی شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری برای کمک احیای فضای سبز وارد اهواز شدند.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۴۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار بسیج در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون توجه جدی مسئولان به وضعیت استان خوزستان و ضرورت مقابله با مشکل ریزگردها که در سالهای اخیر موجب بروز مشکلاتی برای مردم این منطقه و حتی برخی نقاط مرکزی کشور شده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد عرصه گردید و نهالکاری 4هزار هکتار از کانون های گرد و غبار را آغاز کرد.

سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی افزود: به همین مناسبت سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری بعنوان یکی از اولین استانها برای کمک و همیاری در این امر خداپسندانه اعلام آمادگی کرد و با توجه به مأموریت مرزبانی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام درمرزهای جنوب غرب کشور ، این یگان متولی درختکاری در 250هکتار از اراضی غیزانیه واقع در محدوده اتوبان خلیج فارس(اهواز به بندر امام و ماهشهر) شد.

وی، ادامه داد: از چندروز پیش با حضور کارشناسان گردان مهندسی رزمی این یگان، ضمن حضور نقشه برداران، چند دستگاه بیل مکانیکی نیز به منطقه انتقال یافت و عملیات گودبرداری آغاز شد.

مولایی، خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در امر نهالکاری، مقرر شد از ظرفیت بسیجیان گردانهای بیت المقدس، امام حسین علیه السلام و نواحی مقاومت شهرستان های مختلف و همچنین ظرفیت راهیان نور نیز در این راستا استفاده گردد.

وی، گفت: اولین کاروان جهادگران بسیجی از شهرستان لردگان، وارد اردوگاه شهید مسعودیان اهواز شدند تا نخستین نهالهای امید را در خطه قهرمان پرور خوزستان به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس غرس کنند.

به گزارش بسیج، جهادگران بسیجی شهرستان لردگان در بدو ورود به استان خوزستان با هماهنگی سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شدند و با حضور در زیارتگاه شهدای هویزه ومعراج شهدای اهواز، با آرمانهای والای اسوه های صبر و مقاومت تجدید عهد و پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی، نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بار دیگر بسیجیان به تأسی از سیره رزمندگان و ایثارگری شهدای هشت سال دفاع مقدس،کار و زندگی خویش را رها ساختند و برای کمک به هموطنان خویش دراستان خوزستان شتافتند تا گامی برای بهبود وضعیت زندگی و سلامت این مرزداران کیان اسلامی بردارند.

وی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: حضور بسیجیان در حمایت و پشتیبانی از مردم ولایتمدار خوزستان، مرهمی بر زخم های متعدد ساکنان این خطه از سرزمین اسلامی است که سالهای دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن متجاوز ایستادند و همواره توطئه های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی ساخته اند.

گفتنی است: جهادگران بسیجی لردگان در نخستین شب ورود به اردوگاه شهید مسعودیان اهواز در رزمایش فرهنگی رزمی بصیرتی ستارگان زمینی نیز شرکت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار