به مناسبت سال نو انجام شد؛

دیدار با 850 مادر شهید در منطقه 20

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از دیدار با 850 خانواده شهید به مناسبت ایام نوروز و عرض شادباش به مادران آسمانی در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۹۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، سید احمد صفوی در جریان حضور در منازل خانواده شهدا و دیدار با مادران معظم شهید، گفت: میلاد مبارک حضرت فاطمه(س) و هفته گرامیداشت مقام مادر، فرصت مغتنمی شد تا برای ادای دین به شهدا و خانواده های معظم شان به دیدار این مادران آسمانی بیاییم.

صفوی به تقارن هفته گرامیداشت مقام مادر و آغاز سال نو اشاره کرد و افزود: با همکاری و مشارکت تشکل های مردمی و علاقه مند از جمله بسیجیان، شهریاران جوان و فعالان اجتماعی محلات به صورت همزمان، دیدار با 850 مادر شهید انجام شد تا با دعای خیر این مادران آسمانی، سالی نیکو و پربرکت آغاز شود.

وی با بیان اینکه پیام تبریک شهردار تهران به مناسبت سال نو نیز رنگ و بوی این میلاد بربرکت را دارد، ادامه داد: در این پیام تبریک آمده است که "امسال به برکت میلاد حضرت فاطمه(س)، متفاوت خواهد شد و با امید به اینکه نگاهتان همراه ما باشد تا بتوانیم در راهتان قدم برداریم. و چه سالی است که در کنار فرزندتان تحویل می شود و انشالله که محول حال ما باشد و درک کنیم دگرگونی و نو شدن را. بانو، فرزندتان را نور وطنمان را واسطه قرار می دهیم که دلهایمان را برکت دهید به مهر، به عشق به همدلی و صداقت."

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه منازل خانواده شهدا، نور و معنویت خاصی دارد که همه ما نیازمند این معنویت هستیم، افزود: زنده نگه داشتن نام و خاطره شهدا از مهمترین وظایف مدیریت شهری است که در این راستا دیدار با خانواده های معظم شهدا همواره در دستور کار قرار دارد.

بر اساس این گزارش مجموعه دیدارهای طرح مادران آسمانی با اهداء بسته های سلامت به مادران شهدا و با حضور تیم های متشکل از اقشار مردمی و مسئولین شهرداری منطقه 20 و بنیاد شهید و امورایثارگران شهرری در این منطقه جنوبی انجام شد.

 

ارسال نظرات