مدیریت شهری آماده پذیرایی از زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) است

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از تمهیدات مدیریت شهری این منطقه برای ارائه بهترین خدمات به شهروندانی که همزمان با تحویل سال نو در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هستند، خبرداد.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۹۲
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: همزمان با تحویل سال نو، خیل عظیمی از شهروندان تهرانی، در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و دیگر امامزادگان منطقه 20 حضور می یابند که تدابیر لازم ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم اندیشیده شده است تا شهروندان در ایمنی کامل در مسیر تردد کنند.

صفوی با آماده باش عوامل اجرایی مدیریت شهری منطقه 20 اشاره کرد و افزود: علاوه بر ایمن سازی دسترسی های بزرگراهی شهید آوینی، شهید کریمی و امام علی(ع)، دسترسی های شبکه معابر از جمله خیابان های سلمان فارسی، فدائیان اسلام، شهید رجایی، شهید بیات و شهید قمی نیز آماده تردد شهروندان و زائران شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حضور وهماهنگی های انجام شده با  عوامل اجرایی راهور، در صورت لزوم محدودیت های ترافیکی در مسیرهای سواره رو پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اعمال خواهد شد.

صفوی با اشاره به تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی پیرامون حرم گفت: با توجه به محدودیت ظرفیت پارک خودروهای شخصی در پیرامون حرم مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، توصیه می کنیم شهروندان برای تردد آسان و ایمن از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: علاوه بر حوزه ترافیک، دیگر حوزه های اجرایی مدیریت شهری از جمله امورشهری و فضای سبز، عمران و اجتماعی نیز در آماده باش هستند و همزمان با تحویل سال نو به شهروندان و زائران خدمت رسانی می کنند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار