خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته پنج یادمان دفاع مقدس اندیمشک برای حضور کاروان‌های راهیان نور سرتاسر کشور آماده‌سازی شد.
کد خبر: ۸۸۴۰۷۰۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
احسان کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اندیمشک اظهار داشت: امسال با همکاری بخش‌های مختلف شهری، تمام تمهیدات مورد نیاز برای حضور کاروان‌های راهیان نور در محل یادمان‌های دفاع مقدس اندیمشک پیش بینی و آماده سازی شده است.

وی افزود: هم چنین با پیگیرهای صورت گرفته پنج یادمان دفاع مقدس شهرستان اندیمشک برای حضور کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور آماده سازی و نیازهای زائران برای حضور در این مناطق تأمین و رفع شده است.

جانشین فرمانده سپاه اندیمشک عنوان کرد: پنج یادمان و مرکز شهدای گمنام، پادگان شهید کلهر، پادگان شهید زین‌الدین، دوکوهه، پادگان شهید جعفر زاده شهرستان اندیمشک برای حضور کاروان‌های راهیان نور در نوروز امسال آماده سازی شد.

وی گفت: هم چنین با پیگیرهای صورت گرفته اجرای طرح‌های فرهنگی و نکوداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت (ع) در محل یادمان‌های شهرستان اندیمشک نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کریم‌پور بیان کرد: تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی با همکاری واحد فوریت‌های پزشکی و جمعیت هلال احمر شهرستان نیز مورد توجه قرار گرفته و هم زمان با حضور کاروان‌های راهیان نور پایگاه‌های بهداشتی در این محل‌ها مستقر و نیروهای امدادی نیز در محل یادمان‌های دفاع مقدس اندیمشک، حضور دارند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته میزان حضور کاروان‌های راهیان نور سرتاسر کشور در شهرستان اندیمشک از رشد قابل توجهی برخوردار باشد.

جانشین فرمانده سپاه اندیمشک بیان کرد: در تعطیلات سال نو امسال کاروان‌های راهیان نور سرتاسر کشور از جمله تهران، البرز، مازندران، لرستان، اصفهان، قم و غیره با حضور در اندیمشک از محل یادمان‌های دفاع مقدس این شهرستان، بازدید کردند.

وی گفت: کاروان‌های راهیان نور  پس از حضور در اندیمشک و بازدید از محل‌های یادمان‌های دفاع مقدس این شهرستان به دیگر مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها