استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

ورود بیش از 2 میلیون زائر به مشهد در یک هفته گذشته

استاندار خراسان رضوی از ورود چهار میلیون و 350 هزار و 986 نفر زائر به استان در یک هفته گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد دو میلیون 668 هزار و 255 نفر زائر به مشهد مقدس وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته 9 درصد رشد دارد.
کد خبر: ۸۸۴۰۷۲۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
به‌ گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در دیدار رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با بیان اینکه ما در مشهد مقدس باید میزبانان خوبی برای مهمانان پایتخت فرهنگی جهان اسلام باشیم، گفت: در این راستا همه با همدلی و هماهنگی، زمینه های لازم برای ارائه تسهیلات و خدمات مورد نیاز به زائران را فراهم کرده اند.
 
وی با تاکید بر این که دستگاه های اجرایی استان برای پذیرایی از زائران بارگاه منور رضوی آمادگی کامل دارند، افزود: در قالب  12 کمیته تخصصی ذیل ستاد خدمات سفر استان، امر خدمات رسانی به مسافران نوروزی را به صورت 24 ساعته دنبال می شود.
 
استاندار خراسان رضوی از ورود چهار  میلیون و 350 هزار و 986 نفر زائر به استان در یک هفته گذشته خبر داد که در مقایسه با سال گذشته 10 درصد رشد دارد.
 
رشیدیان تصریح کرد: از این تعداد، دو  میلیون 668 هزار و 255 نفر زائر به مشهد مقدس وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته 9 درصد رشد دارد.
 
رحمانی موحد نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) خواستار افزایش نظارت‌ها بر تاسیسات گردشگری و نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این استان شد.
 
وی با تاکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی گفت: «خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی باید با دقت کامل انجام شود و نظارت ‌ا بر نحوه ارائه خدمات شایسته مورد توجه دست اندرکاران قرار گیرد.»
 
گفتنی است؛ رحمانی موحد در سفر یکروزه خود به پایتخت فرهنگی جهان اسلام ضمن افتتاح رسمی جشن نوروزگاه در محل آرامگاه فردوسی در بازدید از بخش‌های مختلف بر نحوه ارائه خدمات به زائران علی‌بن موسی‌ارضا (ع) و مسافران نوروزی نظارت خواهد کرد
ارسال نظرات
پر بیننده ها