معاون مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت:
هدف اصلی در تمام ایام سال به ویژه ایام نوروز سلامت مردم بوده که طرح سلامت نوروزی در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از 25اسفند آغاز و تا 14فروردین ادامه دارد/نظام پزشکی برای رفاه حال عموم و اطمینان‌دهی به مردم جهت پیشگیری و وجود و استمرار سلامت به وجود آمد.
کد خبر: ۸۸۴۰۷۲۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، فریدون خیری صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران در گفت‌وگویی اظهار داشت: هدف اصلی در تمام ایام سال به ویژه ایام نوروز سلامت مردم بوده که طرح سلامت نوروزی در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از 25اسفند آغاز و تا 14فروردین ادامه دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح با توجه به ظرفیت‌های بهداشتی هماهنگی‌های لازم با مراکز بهداشتی و درمانی، رفاه، تامین اجتماعی، نظام پزشکی برای رفاه حال عموم و اطمینان‌دهی به مردم جهت پیشگیری و وجود و استمرار سلامت به وجود آمد.

خیری تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی تا کنون با بازدیدهای انجام شده، شاهد ارتقا رضایت‌مندی مردم به خصوص در حوزه بهداشتی، درمانی، غذا و دارو بودیم که این امر نشان دهنده اجرای درست خدمات توسط نیروهای ستادی و عامل بهداشتی و درمانی است.

وی افزود: آمارها نیز روزانه درزمینه اورژانس 115، تعداد ماموریت‌ها، تصادفات جاده ای، ماموریت‌های ویژه ثبت تا بتوانیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

خیری ادامه داد: در حوزه بهداشتی اماکن اقامتی، مراکز تهیه و توزیع موادغذایی ومواد آشامیدنی نظارت و پایش می‌شوند و همچنین داروخانه‌ها نیز در دسترس قرار دارند.

این مسئول وزارت بهداشت گفت: دانشگاه مازندران در بحث بهداشتی و درمانی و خدمات‌رسانی خوب عمل کرد و توانست ایستگاه‌های سلامت خود را در مبادی ورودی از 10 ایستگاه نسبت به سال گذشته امسال به 16 ایستگاه رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها