زائر راهیان نور راهیان نور را عاملی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: یقیناً دشمن از تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور مطلع است و سعی در مخدوش کردن آن دارد.
کد خبر: ۸۸۴۰۷۴۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵

مریم رحیمی یکی از زائران راهیان نور در گفت‌‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ در منطقه هویزه به حضور مردم در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: مناطق جنگی همچون نگینی در کشور ما می درخشند و هر ساله عده ای از مردم را به سمت خود جذب می کند.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس راهیان نور به عنوان عملیات بزرگ فرهنگی به شمار آمده و به همت مسئولان هر ساله از نظر کمی و کیفی غنی‌تر می شود، دفاع مقدس هنوز به پایان نرسیده است و در دفاع از مرزهای فرهنگی باید نیروهای با ارزشی را پرورش دهیم.

رحیمی با بیان اینکه راهیان نور متعلق به همه مردم ایران است و متعلق به هیچ جناحی نیست، گفت: راهیان نور یک گنجینه بوده و همه اقشار جامعه می توانند از این سفره معنوی شهدا بهره مند شوند.

وی راهیان نور را عاملی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: یقیناً دشمن از تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور مطلع است و سعی در مخدوش کردن آن دارد.

این زائر راهیان نوری تصریح کرد: راهیان نور فقط متعلق به ملت ایران نیست بلکه زائران زیادی از کشورهای مختلف جهان در این حرکت عظیم حضور پیدا می کنند تا جایی که راهیان نور به یک حرکت فراملی تبدیل شده است.

رحیمی با بیان اینکه راهیان نور، بزرگترین عملیات فرهنگی در کشور است، گفت: راهیان نور، برکتی است که شهدا آن را به ما هدیه کرده‌اند و حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، فرصتی برای نسل جوان امروزی است که نسبت به گذشته خود اطلاعات کافی را کسب کنند و دلیل امنیت و آسایش امروز خود را بدانند.

رحیمی توان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را ناشی از الگوگیری از شهدا دانست و تصریح کرد: راهیان نور اقدام فرهنگی مقدسی که در سطح کشور برگزار می شود و یکی از ویژگی های بارز این حرکت عظیم فرهنگی در طول چند سال اخیر، سیاسی نشدن این حرکت بزرگ فرهنگی است که نشان می دهد شهدا متعلق به همه مردم ایران هستند.

وی کار برای شهدا به ویژه شهدای گمنام و تقویت اردوهای راهیان نور را از جمله موارد مد نظر امام خامنه‌ای(مدظله) برشمرد و گفت: بعد از عنایت خدا، راهبری، تبیین و فرمان امام خامنه ای باعث شد که راهیان نور روند رو به پیشرفت داشته باشد و به همین سبب است که حرکت انقلابی و مردمی راهیان نور خواب را از چشمان دشمنان گرفته است.

وی با تأکید براینکه اردوهای راهیان نور تأثیر به‌سزایی بر افراد دارد، ادامه داد: ساماندهی و اعزام این افراد که در معرض هجمه‌ها و آسیب‌های بسیاری قرار دارند، اقدام ارزشمندی است که موجب تقویت ارزش‌ها و باورهای آن‌ها به اسلام و شهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات