مسئول حراست آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک گفت: کاروان‌های راهیان نور یکی از راههای جلوگیری از نفوذ دشمن است.
کد خبر: ۸۸۴۰۷۶۳
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

محمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی است، گفت: شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور بیش از پیش با ایستادگی‌ها و مقاومت‌های دلیرانه فرزندان این آب و خاک آشنا می‌شوند.

وی تشریح ارزش‌های دفاع مقدس را مهمترین هدف اعزام کاروان راهیان نور دانست و افزود: اردوهای راهیان نور نقش به‌سزایی در آشنایی نسل‌های حاضر و آینده انقلاب اسلامی با فرهنگ و مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری دارد.

مسئول حراست آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک با اشاره به ضرورت تقویت و گسترش انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش و باورهای دفاع مقدس گفت: با درایت مسئولان و راه‌اندازی کاروان راهیان نور این مهم به سر انجام می رسد.

وی افزود: رزمندگان اسلام با رشادت ها و جانفشانی های فراوان، کیان و مرزهای میهن عزیزمان ایران را حفظ کردند و با ایثار و فداکاری از همه هستی خود گذشتند تا امروز در امنیت کامل به سر بیریم.

نادری افزود: راهیان نور اثر مثبتی در جلوگیری از نفوذ دشمن دارد امسال نیز نسبت به سالهای قبل حضور مردم با شکوه‌تر و پررنگ تر است.

مسئول حراست آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند حوادث بزرگ آفت هایی دارد، گفت: یکی از آفت های حوادث بزرگ فراموشی است. مردم اگر تحت عنوان راهیان نور این مناطق را نبینند و شاهد فداکاری رزمندگان اسلام نباشند به مرور زمان این فداکاری ها به فراموشی سپرده می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات