مردم اطمینان خاطر داشته باشند هیچ جنگی کشور را تهدید نمی کند چرا که فدائیان ولایت آماده تر از همیشه در صحنه حضور دارند‌.
کد خبر: ۸۸۴۰۸۴۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، زائران مازندرانی امروز به منطقه ای آمده اند که به شهیدستان آبی معروف است . مزاری به وسعت رودخانه اروندکنار که حکایت از دریادلانی دارد، مردانه دل به دریای شهادت زدند.

اینجا دیگر جاذبه خاک نیست بلکه جاذبه آب است که زائران را به سمت خود می کشاند. جاذبه ای که تو را در میان نیزارهای شکسته برای رسیدن به مزار آبی شهدا فرا میخواند .

مازندرانی ها که بزرگ شده ساحل و دریا هستند اروندرود برایشان ناآشنا نیست . اگر بگوییم اینجا جنوب است اما قطعه ای از مازندران بوده بی راه نگفته ایم چرا که منطقه عملیاتی والفجر هشت با نام مازندران و مازندرانی ها شناخته شده است.

هشت شهید گمنامی که در کرانه اروندرود به نیت امام رضا(ع) میزبان زائران هستند، به نگین سبزی در حلقه آبی این منطقه میماند .

اینجا شهدای مازندرانی با پرچم امام رضا(ع) در مناره های فاو تکبیر شهادت گفتند.

اما آنچه که امسال حال و هوای منطقه اروند رود را با سال های قبل متفاوت کرده به نمایش گذاشتن ادوات موشکی در این یادمان آبی است . نمایشگاهی از موشک های زلزال و شهاب و قادر.
و همین بازار سلفی گرفتن زائرها با این موشک ها را داغ کرده است.

نمایش گوشه ای از اقتدار نظامی ایران در حاشیه اروندرود برای هر زائری اطمینان خاطری است به رنگ امنیت که آنهم برگرفته از خون شهداست.

یکی از متخصصین موشکی مستقر در این نمایشگاه که نخواست نامش فاش شود از حس و حال زائران میگوید : اشتیاق زائرانی که این موشک های آماده به شلیک را می بینند قابل وصف نیست.

او همچنین با یادآوری دوران هشت سال دفاع مقدس که با دستان خالی و بدون اینکه کشوری به ما یک فشنگ بدهد توانستیم در جنگ پیروز شویم ؛ می افزاید: ایران اسلامی به برکت خون شهدا به جایی از پیشرفت و اقتدار رسیده که در صنعت نظامی خودکفا شده است.

وی با شرح کوتاهی از انواع موشک های به نمایش گذاشته در این یادمان به هدف برپایی این نمایشگاه اشاره می کند و ادامه میدهد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند هیچ جنگی کشور را تهدید نمی کند چرا که فدائیان ولایت آماده تر از همیشه در صحنه حضور دارند‌.

او با اظهار به اینکه دشمن جرات حمله به ایران را ندارد بیان میکند: ما هیچ وقت شروع کننده جنگ نبوده و نیستیم اما اجازه هیچ تعرضی به کشور را نخواهیم داد که اگر دشمن این اشتباه استراتژیک را بکند،با انگشت اشاره فرماندهی معظم کل قوا هر قدرتی را در هم می شکنیم.

این رزمنده به توصیه فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اینکه در برد موشک، ما به هدفی که میخواستیم رسیده ایم و دیگر باید روی نقطه زنی و دقت موشک ها کار کرد می گوید: موشک های آماده به شلیکی وجود دارد که بدون درصدی از خطا به منطقه هدف، اصابت می کند.

او در ادامه حرفه هایش به برجام هم اشاره می کند و میافزاید: نه تنها آزمایش موشکی ایران ربطی به برجام ندارد بلکه باعث می شود دشمنان بدانند ما در موضوع امنیتی و دفاعی با هیچ کسی شوخی نداریم .

متخصص موشکی کشور در پایان استقبال بی نظیر زائران از این نمایشگاه موشکی را موجب دلگرمی رزمندگان می داند و عنوان می کند: عزت ایران بخاطر وجود شهداست . این مردم هم حافظ دستاوردهای خون شهدا هستند که اقتدار نظامی و موشکی ایران یکی از آنهاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها