خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع):

جوانان امروز حاضران همیشه در میدان جنگ نرم هستند

حسین کرمی گفت: جوانان امروز حاضران همیشه در میدان جنگ نرم هستندو لزوم آشنایی این دوستان با دفاع مقدس در راه حمایت و هدایت درست این افراد برای ایستادگی در برابر دشمن در هجمه های فرهنگی است.
کد خبر: ۸۸۴۰۸۷۸
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
حسین کرمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع)در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:از اهداف مهم و مورد توجه در راهیان نور تاثیر گذاری این عملیات فرهنگی در مقابله با نفوذ نرم دشمن است که همین اردوی مقدس باعث بصیرت افزایی بسیاری از جوانان ما شده است.
وی اعزام کاروان راهیان نور به عنوان حرکتی ماندگار یاد کرد و افزود:این کار فرهنگی در سال های گذشته توانسته نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایجاد کند و امروز نیز باید آن را ادامه دهیم و فرزندمان را با ارزش های دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع)ابراز کرد:جوانان دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و در راه اطاعت از ولی امر مسلمین رهبر کبیر انقلاب از دین،اسلام،قرآن و ولایت حمایت کردند.و تا پای جان پای اعتقادات خود ایستادند که همین امر موجب حیرت جهانیان شد.طوری از آرمان های خود دفاع کردند که صدام رویای فتح تهران در یک هفته را با خود به گور برد و راهی زباله دان تاریخ شد.
وی در پایان تصریح کرد: این هم یکی از عملیات بزرگ فرهنگی است و سالیانی است که شروع شده و فرهنگ ایثار،شهادت و مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن تا به دندان مسلح را به جوانان  می آموزد.
جوانان امروز حاضران همیشه در میدان جنگ نرم هستندو لزوم آشنایی این دوستان با دفاع مقدس در راه حمایت و هدایت درست این افراد برای ایستادگی در برابر دشمن در هجمه های فرهنگی است.


1007/پ20/ب/106
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار