خبرهای داغ:
مصطفی رستمی از مداحان و ذاکران اهل بیت اظهار کرد: موج اسلام خواهی،مبارزه با ظلم و ستم و بی عدالتی در جامعه ما مشهود است و زمانی که انقلاب پیروز شد از جمله آرزوهای امام این بود.
کد خبر: ۸۸۴۰۸۸۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
مصطفی رستمی از مداحان و ذاکران اهل بیت در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در خصوص سال های دفاع مقدس و راهیان نور اظهار کرد: موج اسلام خواهی،مبارزه با ظلم و ستم و بی عدالتی در جامعه ما مشهود است و زمانی که انقلاب پیروز شد از جمله آرزوهای امام این بود که این انقلاب نباید مختص به کشور ما باشد و باید صادر شود و امروز ما به صورت عینی پس از گذشت  سال ها تحقق این آرزو را شاهد هستیم.
وی به جنگ نرم و هجمه دشمنان برای کم رنگ نمودن ارزش های اسلامی و انقلابی مردم ایران اشاره نمود و اظهار داشت:با برنامه ریزی فرهنگی و استفاده از روش ها واصول تربیتی می توان با تهاجم فرهنگی و ترفندهای دشمنان مقابله و برا آن غلبه نمود.که این خود دست آورد بزرگی به حساب می آید.
وی از اهداف مهم و مورد توجه در راهیان نور تاثیر گذاری این عملیات فرهنگی بر افکار جوانان خواند و ادامه داد:  با توجه به اینکه در این کار هیچ الزامی وجود ندارد هر ساله تعداد جوانانی که با شور و علاقه در این ارودها شرکت می کنند،بیشتر می شود.
وی در پایان اظهارکرد: بعد از دفاع مقدس راهیان نور  بعنوان عملیات بزرگ فرهنگی به شمار آمده و به همت مسئولان هر ساله از نظر کمی و کیفی غنی تر می شود ،بنابر این دفاع مقدس هنوز به پایان نرسیده است و در دفاع از مرزهای فرهنگی باید نیروهای ارزشی را پرورش دهیم.


1007/پ30/ب/108
ارسال نظرات
پر بیننده ها