خبرهای داغ:
حسن سیاهکالی مرادی فعال فرهنگی:

صدور اسلام از برکات انقلاب

حسن سیاهکالی مرادی گفت: این کار فرهنگی در سال های گذشته توانسته نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایجاد کند و امروز نیز باید آن را ادامه دهیم و فرزندمان را با ارزش های دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۰۸۸۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
حسن سیاهکالی مرادی فعال فرهنگی در گفتگو با خبر نگار خبر گزاری بسیج مستقر در خرمشهر گفت:امروز به صورت عملی اندیشه های امام خمینی (ره)به دنیا صادر شده و در ملت های اسلام خواه این موج هر روز خود را بیشتر نشان می دهد،البته بعد از انقلاب کشورهایی مانند عراق و افغانستان،فلسطین و لبنان حرکت های اسلام خواهانه داشتند و امروز نیز حرکت های اسلام خواهانه خود را ادامه می دهند و امروز نیز این انقلاب در سرتاسر دنیا  آغاز شده که وجه مشترک این انقلاب ها آزادی خواهی ، اسلام ومبارزه با ظلم  است.
ایشان بیان داشت:در این کشورها به لطف خداوند متعال شیعه رشد خوبی داشته است و کشور عربستان نیز مشاهده می کنیم و به جمع این کشورها اضافه می شود و انقلاب شان را شکل می دهد و قطع یقین دشمنان ما آمریکا و اسرائیل بازنده این نهضت های بزرگ هستند و دست و پای شان را گم کرده اند و نمی دانند با این تحولات چگونه برخورد کنند و این منجلابی است که خود ایجاد کرده اند و در آن فرو می روند چرا که امریکا و اسرائیل نخستین حامیان دیکتاتورهای این مناطق بودندو امروز این ضربه بزرگی است که دشمنان ایران خورده است.
وی از اهداف مهم و مورد توجه در راهیان نور تاثیر گذاری این عملیات فرهنگی بر افکار جوانان خواند و ادامه داد:  با توجه به اینکه در این کار هیچ الزامی وجود ندارد هر ساله تعداد جوانانی که با شور و علاقه در این ارودها شرکت می کنند،بیشتر می شود. با وجود فشار های اقتصادی و مشکلات مالی نمی گذاریم فعالیت های فرهنگی در قزوین با رکود یا توقف روبرو شود.
در پایان اعزام کاروان راهیان نور به عنوان حرکتی ماندگار یادکرد و افزود:این کار فرهنگی در سال های گذشته توانسته نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایجاد کند و امروز نیز باید آن را ادامه دهیم و فرزندمان را با ارزش های دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.
 
1002/پ30/ب/114
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار