خبرهای داغ:
حجت الاسلام مجتبی محمدی مبلغ دینی
حجت الاسلام مجتبی محمدی گفت : با توجه به تهاجم فرهمگی دشمن که دغدغه مقام معظم رهبری است حضور پرشور راهیان نور به خصوص جوانان می تواند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری خنثی کننده ی این تهاجم نرم باشد.
کد خبر: ۸۸۴۰۸۹۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
حجت الاسلام مجتبی محمدی مبلغ دینی اردوی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج مستقر در خرمشهر گفت: ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس همچون نشانه ای آشکار ، برجا مانده است تا نسل ها بیایند و با سفر به این سرزمین معنوی ،برای حیات خود توشه ای برچینند و تردیدی نیست که زنده نگه داشتن راه و یاد شهدا و رویه شهادت طلبی،حرکت در مسیر انقلاب اسلامی است.
محمدی  افزود:با توجه به تهاجم فرهمگی دشمن که دغدغه مقام معظم رهبری است حضور پرشور راهیان نور به خصوص جوانان می تواند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری خنثی کننده ی این تهاجم نرم باشد. این حضور پرشور روز به روز گسترده تر  می شود و می طلبد مسئولین ودست اندر کاران راهیان نور برنامه های منسجم تر ودقیق تری برای این همایش بی نظیر مردمی داشته باشند.
وی با بیان نقش مهم کاروان های راهیان نور در افزایش روحیه دشمن ستیزی خاطر نشان کرد: هر کشوری به گذشته مقاومت و ایثار گری ملت خود در برابر اجانب و بیگانگان افتخار می کند و ایجاد نماد سرباز گمنام در همه ی کشور ها جزو لاینفک افتخارات ملی آنها محسوب می شود .
وی درپایان تصریح کرد : به همین دلیل ،راهیان نور نیز باید ارتباط عمیق بین جوانان و رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برقرار نماید ، چرا که تاریخ دفاع مقدس نباید فراموش شود .
 
1002/پ30/ب/115
ارسال نظرات
پر بیننده ها