خبرهای داغ:
سرهنگ مهدی طاهر خانی:

راهیان نور نباید فراموش شود

سرهنگ مهدی طاهر خانی گفت: راهیان نور راهی است که کوشه و کنار این سرزمین شروع می شود و به جایی می رسد که قطعه ای از بهشت است و نام آن را باید خاک بهشت نام نهاد.
کد خبر: ۸۸۴۰۹۰۸
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر سرهنگ مهدی طاهر خانی در گفت گو با خبرنگار ما گفت: راهیان نور راهی است که کوشه و کنار این سرزمین شروع می شود و به جایی می رسد که قطعه ای از بهشت است و نام آن را باید خاک بهشت نام نهاد.
مدیرکل حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان داشت: سفرهای راهیان نور بی تردید نقطه ی عطفی در سال های پس از دفاع مقدس است که می تواند نسل امروز را با ایثارگری های نسل گذشته پیوند بزند و از این رهگذر آرمان انقلاب را تداوم بخشد که استقلال این سرزمین را به دنبال خواهد داشت.
وی به حضور این کاروان ها در ایام نوروز در یادمان ها خاطر نشان کرد: نورز فرصتی است تا دل های بیشتری با سرزمین نور پیوند زده شود و چه بسیار امروز دل خود را به این یادمان ها می سپارند تا بیشتر با شهدا انس و الفتی داشته باشند.
سرهنگ طاهر خانی ادامه داد: این مناطق سرزمینی است که فرزندان رشید ایران سال ها در آن حماسه آفریدند و هنوز از رشادت هایشان برای نسل جوان معمااست.



1001/پ10/ب/125
ارسال نظرات
پر بیننده ها