خدمات‌رسانی گروه جهادی دانشگاه شهید رجایی تهران درمناطق محروم دیشموک

مسوول گروه جهادی محبان المهدی گفت: این گروه تا پنجم فروردین در روستاهای دیشموک حضور داشته و به مردم این مناطق خدمات عمرانی، فرهنگی و پزشکی ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۴۰۹۱۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

مهدی محمدی‌کیا اظهار کرد: گروه 40 نفری فرهنگی جهادی «محبان المهدی» دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران با هدف ارائه خدمات فرهنگی و جهادی در مناطق محروم تشکیل شده که این گروه از اواخر اسفند ماه 95 کار خود را در دیشموک آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور این گروه در روستاهای محروم دیشموک، افزود: این گروه تاکنون در روستاهای فارتق، دلی و سرپر حضور یافته و اقدام به انجام فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و پزشکی کرده‌اند.

این مسؤول اتمام و تکمیل یک باب مسجد نیمه تمام در روستای فارتق را از جمله فعالیت‌های این گروه طی این روزها عنوان کرد و بیان داشت: رنگ‌آمیزی یک باب مدرسه‌ در روستای دلی از دیگر فعالیت‌های این گروه است.

محمدی‌کیا با اشاره به اینکه ارائه خدمات پزشکی نیز جزء اهداف این گروه جهادی است، گفت: تیم پزشکی ما در این چند روز با حضور در روستاهای محروم این منطقه خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم ارائه دادند.

مسوول گروه جهادی محبان المهدی به تعداد افراد استفاده کننده از خدمات دندانپزشکی این گروه اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود 150 نفر از مردم روستاهای دیشموک به تیم پزشکی ما مراجعه کرده و از خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان استفاده کرده‌اند.

وی اجرای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را از دیگر برنامه‌های این گروه بیان کرد و گفت: علاوه بر خدمات عمرانی و پزشکی برنامه‌هایی مانند برگزاری کلاس‌های احکام، قرآن و نماز نیز در روستاها و مناطق محروم برگزار می‌کنیم.

محمدی‌کیا با بیان اینکه این گروه جهادی تا پنجم فروردین ماه سال جاری در این منطقه حضور دارند، گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به این گروه از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار