13 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر در حال خدمات رسانی به مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد هستند.
کد خبر: ۸۸۴۰۹۴۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: سازمان هلال احمر استان 13 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر درحال خدمات رسانیبا ارائه دو طرح امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت از مسافران نوروزی در استان استقبال می کند.

آقای جهانبین با بیان اینکه در قالب طرح امداد و نجات نوروزی 13 پایگاه ثابت و سیار به 13 دستگاه آمبولانس، 5 خودروی نجات و 15 خودروی کمک دار تجهیز شدند افزود: 204 امدادگر در این پایگاه در حال خدمات رسانی  به مسافران نوروزی و گردشگران هستند.

وی گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با هدف کاهش تصادفات و همچنین سفری ایمن برای آنان از 25 اسفند تا 15 فروردین 96 به مسافران خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: در قالب این طرح 16 پست 24 و 12 ساعته در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان مستقر شده است که در کنار این پست ها فضاهایی از قبیل دوستدار کودک برای رفع خستگی کودکان،خیمه های نماز و ایستگاه های سلامت به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.

جهانبین همچنین از اجرای طرح داوطلب یار خبر داد و گفت: در قالب این طرح 13 پزشک از ساعت 8 تا 14 به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند همچنین تیم واکنش سریع با استقرار یک دستگاه بالگرد نیز در مواقع نیاز به یاری مسافران و گردشگران می شتابد.

ارسال نظرات