23 راهدارخانه ی استان کهگیلویه و بویراحمد تجهیز شده و تا پایان تعطیلات نوروز به مسافران و شهروندان خدمات رسانی می کنند .
کد خبر: ۸۸۴۰۹۴۸
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: این سازمان در سه برهه زمانی قبل، حین و بعد از تعطیلات برای خدمات رسانی به مسافران و شهروندان برنامه ریزی کرده است.

 خوان پایه افزو: قبل از تعطیلات این سازمان به ایمنی معابر برون شهری،خط کشی جاده ها، علائم راهنمایی و رانندگی،پوشش و ترمیم برخی نقاط حادثه خیر،روکش و لکه گیری آسفالت، تمیز و رنگ آمیزی کردن ورودی شهرها اقدام کرده است.

وی گفت: در حین سفر هم 200 نفر در قالب اکیپ های راهداری در 23 راهدارخانه استان با بیش از یکصد دستگاه ماشین آلات مستقر شدند ودر حال خدمات رسانی به مردم هستند.

خوان پایه افزود: در بارش های اخیر شاهد ریزش برف و ریزش کوه در برخی محورهای ارتباطی استان بودیم که با انتقال ماشین آلات تخصصی به این نقاط به بازگشایی محورها اقدام کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی حمل و نقل،اعزام گشت های کنترل نامحسوس به محورهای ارتباطی با هماهنگی و همکاری پلیس راه،قرار دادن سیستم های حمل و نقل هوشمند شامل دوربین های نظارتی ثبت تخلف و دستگاههای تردد شمار در محورهای مواصلاتی را از دیگر اقدامات این سازمان اعلام کرد.

ارسال نظرات