خبرهای داغ:
مدیرکل بحران استان قم خبرداد

احتمال وقوع سیلاب در بستر رودخانه/ تخلیه خودروها از بستر رودخانه قم از ساعت ۱۵ فردا

مدیر کل بحران استان قم با اشاره به بارش باران و رگبار طی امروز و فردا، احتمال وقوع سیلاب در بستر رودخانه گفت: تخلیه خودروها از بستر رودخانه از ساعت ۱۵ فردا انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۰۹۴۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
احتمال وقوع سیلاب در بستر رودخانه/ تخلیه خودروها از بستر رودخانه قم از ساعت ۱۵ فردا
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن اوروجی مدیرکل بحران استان قم عصر امروز در جلسه‌ کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین که در تالار امام رضا (ع) فرمانداری قم، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته بارش باران را ظرف امروز و فردا در استان خواهیم داشت.

مدیرکل بحران استانداری قم افزود: طبق پیش بینی هواشناسی فردا شب حدود دو ساعت رگبار خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و تمهیدات اندیشیده شده در راستای مقابله با حوادث نای از سیلاب ادامه داد: بعد از نماز جمعه از ساعت سه بعدازظهر فردا تخلیه رودخانه را خواهیم داشت و به زائرین و مسافرین اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام می‌شود.

مدیر کل بحران استانداری قم تصریح کرد: نیروی انتظامی و شهرداری قم خودروها را از داخل رودخانه تخلیه و در محیط‌های امن قرار می‌دهند.

اوروجی با بیان اینکه در صورت بارش باران طبق پیش بینی هواشناسی، 57 متر مکعب سیلاب را در بستر رودخانه داریم خاطرنشان کرد: در برخی روستاها تا 40 میلی متر بارندگی را پیش بینی می‌کنیم که اطلاع‌رسانی لازم به روستائیان صورت گرفته است.

مدیرکل بحران استانداری قم اظهار داشت: در مناطق کوهستانی احتمال بارش برف را داریم که تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
ارسال نظرات