خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی گفت: طبق فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری اولویت پلیس در سال‌های ۹۵ و ۹۶ مبارزه با قاچاق کالاست
کد خبر: ۸۸۴۰۹۵۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
یکی از اولویت‌های پلیس در سال ۹۶ مبارزه با قاچاق کالاست
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار آیت‌الله سعیدی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه اظهار داشت: بر عهده داشتن مسئولیت امینت و حفظ آن در جامعه توفیق الهی است که سبب آن شده تا فرماندهان و پرسنل این نهاد با انگیزه بالا مشغول خدمت به مردم باشند.

وی با اشاره به شکل‌گیری قرارگاه‌های نوروزی در سراسر کشور افزود: این قرارگاه‌ها از 25 اسفند تا 15 فروردین در جاده‌های کشور اعم از شهر و روستا به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت به مردم هستند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: استان قم به علت قرار گرفتن در چهارراهی کشور و حساسیت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به علت حضور چشمگیر زائران یکی از بهترین قرارگاه‌های کشور قرارگاه انتظامی استان قم است.

وی با تأکید بر اینکه طبق فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری اولویت پلیس در سال‌های 95 و 96 مبارزه با قاچاق کالاست، ابراز کرد: اقدامات خوبی درزمینه مبارزه با ورود غیرقانونی کالاهای قاچاق انجام‌شده است و نیروی انتظامی به‌عنوان نهادی انقلابی و جهادی آماده اجرای مأموریت‌ها و پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

گفتنی است در پایان این دیدار  سردار اشتری از تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نشان فاطمی دریافت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها