خبرهای داغ:
در راه خمینی:

بزرگ پاسداران کوچک

امیر مهدی علیاری دژبان زائر سرای خرمشهر است و تردد وسایل نقلیه برای ورود و خروج را با قاطعیت کنترل می کند.
کد خبر: ۸۸۴۰۹۶۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷
به گزارش خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر، امیر مهدی علیاری دژبان زائر سرای خرمشهر است و تردد وسایل نقلیه برای ورود و خروج را با قاطعیت کنترل می کند.

به او نزدیک شدم و چهره کودکانه و معصومش برایم جذاب بودلباس رزم به تن کرده و آماده پاسداری برای انقلاب است.

به یکی از رانندگان نگاه کرده و مجوز ورود می خواهد در برابر سماجت راننده با لبخند می گوید عمو خسته نباشید تا صبح هم چانه بزنید فایده نداردمامورم و معذورباید مجوز نشان بدهید و در نهایت بر روی عقیده اش می ایستد و کار خود را انجام می دهد.

سخن زیبایی می گوید: اگر قرار است که پاسدار و بسیجی با التماس و تهدید وظیفه اشان را رها کنند سنگ روی سنگ بند نمی شود چقدر در این سرزمین مردان خدایی وجود دارد که ناشناخته می مامنند و ناشناخته می میرند.

در کاروان راهیان نور همه مردانه پای کار هستند و کسی نمی تواند توانمندی آنها را انکار کند فرهنگی که امروز متاسفانه از مساجد ما کم رنگ شده و رخت بر بسته است.

شاید او در آینده پاسداری باشد مانند جهان آرا و شاید هم احمدی روشنی شود تا چشم ملتی به دیدگانش روشن شود.

او بزرگ پاسدار کوچکی است که ۱۰۰۰کیلومتر دور از خانه در حال پاسداری است و در برابر کسانی که به دنبال راحتی خود و خانواده، هزاران آسمان و ریسمان می بافند تا در متزل پدری سربازی کنند که خیرشان برای اجنبی بوده و شرشان برای ملت است. شاید در آینده او را هم افراطی و یا دلواپس معرفی کنن.او نجومی بگیر نیست بلکه پاسدار بوده که با لبخند می گوید اگر تمام مردم خواب باشند من خواب را بر خود حرام می دانم..تا ابد پیش شهدا خواهم رفت.
 
1002/پ30/ب/130
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار