خبرهای داغ:
خانم قبادیانی فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س):

راهیان نور مقابله ای یرای جنگ نرم دشمن

خانم قبادیانی فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) گفت: با توجه به جنگ نرمی که به وجود آمده، راهیان نور، می تواند مقابله ای در برابر این جنگ باشد. طرح راهیان نور، در واقع سوق دادن دلهای جوانان به سمت شهدا است.
کد خبر: ۸۸۴۰۹۶۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
مصاحبه خانم قبادیانی فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) با خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر: در خصوص هدف طرح راهیان نور، توضیح بفرمایید؟
مهمترین هدف این طرح، هدف فرهنگی است. تحکیم هدف شهداست. با توجه به جنگ نرمی که به وجود آمده، راهیان نور، می تواند مقابله ای در برابر این جنگ باشد. طرح راهیان نور، در واقع سوق دادن دلهای جوانان به سمت شهدا است.
حضور مقام معظم رهبری درکاروان های راهیان نور، نشان دهنده چیست؟
راهیان سرزمین نور،، یک حرکت و جوشش عظیم معنوی است. در حمایت از سخنان مقام معظم رهبری و تجدید پیمان با اهداف انقلاب و شهدا و حفظ ارزش های انقلاب و شهیدان است و تا نسل پویای حامیان ولایت فقیه زنده هستند این راه ادامه خواهد داشت.
امسال از این حوزه، چند نفر به این کاروان ها اعزام خواهند شد؟
با توجه به مشترک بودن دو حوزه حضرت فاطمه(س) و حضرت خدیجه(س) با یکدیگر، تعداد ۳۰ نفر ازاین حوزه و ۱۵ نفر از حوزه حضرت خدیجه(س) به اردوی کاروان راهیان نور اعزام خواهند شد.
فضای مناطق جنگی چگونه فضایی است؟
 از شواهد و مستندات عصر حاضر باید برای نشان دادن حقانیت هدف شهدا استفاده کنیم. چون هر شهید یک پرچم برای اسلام است. وجود مستندات موجود در این مناطق همراه با پیامهای موجود در این فضا، تاثیر بسیار زیادی در به وجود آمدن روحیه انقلابی در جوانان می شود.
 
1001/پ30/ب/ 131
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار