به مناسبت فرارسیدن سال جدید فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد پیام مشترکی صادر نمودند.
کد خبر: ۸۸۴۰۹۷۸
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در این پیام آمده است : امسال از سوي امام خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ( حفظه الله ) سال اقتصاد مقاومتي ، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، هر انديشمند متفکر، صاحب خرد و منطق ميداند که نامگذاري سالها با يک عنوان خاص فراتر از يک شعار و کار تشريفاتي است و ايشان بر اساس وظيفه ذاتي رهبر و امام جامعه همچون چراغي صراط مستقيم و مسير هدايت را روشن ميکنند.

تاکيد ويژه ايشان بر واژه اقتصاد آن هم از نوع مقاومتي در نامگذاري سالهاي اخير و نيز در بيانات و فرمايشات ایشان نشان از اهميت بالاي اين موضوع دارد، ليکن آنچه مهم است ، بخش دوم شعار سال يعني «تولید و اشتغال» است، و اين بدين معناست که بر خلاف رهنمودهاي مکرر معظم له به پرداختن به اين مهم و نيز بعد از گذشت ابلاغ سياستهاي اقتصاد مقاومتي عزم جدي براي تحقق تمام و کمال آن وجود نداشته است.

پر واضح است که تحقق مطلوب سياست هاي اقتصاد مقاومتي علاوه بر عزم جدي و راسخ مسئولين توجه ويژه مردم انقلابي را هم طلب داشته و نمي توان اين نقش اساسي را انکار کرد.

رهبر انقلاب بر مهار گراني، رفع بيکاري، حل مشکل رکود و تقويت توليد داخلي تاکيد داشتند اما آنچه در فرمايشات ايشان متبلور است و بر اساس تشکيل و رسالت سپاه و بسيج هم منطبق است «روحيه انقلابي» است که ايشان پيشرفت کار را منوط به آن دانستهاند.به حول و فوه الهی بتوانیم همگی در تحقق فرمایشات و منویات معظم له گام برداریم تا شاهد ایرانی آباد باشیم.

ومن الله التوفیق

فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد

ارسال نظرات