در گفت‌وگو با بسیج بیان شد:

اعزام جهادگران بسیجی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی از اعزام دانشجویان جهادگر به مناطق محروم شهرستان اردل و لردگان از توابع استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۰۰۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ وفا همتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۶۴۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر چهارمحال و بختیاری جهت ارائه خدمت به مردم مناطق محروم استان در قالب گروههایی جهادی اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه ۱۱ گروه جهادی در مناطق مختلف استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند گفت: در این مناطق خدماتی همچون، اقتصاد مقاومتی، بهداشتی، پزشکی، فرهنگی، عمرانی و غیره ارائه داده می‌شود.
 
این مسئول تصریح کرد: این‌گونه اردوها نه تنها موجب محرومیت‌زدایی می‌شود بلکه نوعی خودسازی را در فرد به همراه خواهد داشت‌.
 
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان عنوان کرد: دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند و می‌توان گفت که این افراد همان مسئولین آینده کشور خواهند بود و با حضور در این مناطق با محرومیت‌ها آشنا خواهند شد و مطمئنن قدمهایم موثری برای رفع آن بر خواهند داشت.
 
گفتنی است گروههای جهادی از ۳ فروردین به مناطق محروم اعزام شده‌اند و تا ۱۲ فروردین خدمات خود را مردم این مناطق ارائه خواهند داد.
ارسال نظرات