خبرهای داغ:
رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:
ابراهیم پاشاپور گفت: مردم از همه اقشار در راهیان نور حضور دارند از جاهای دور و نزدیک آمده اند تا در جایی که فرزندانشان ایثار و جانفشانی کردند حضور پیدا کنند و از نزدیک این مکان را ببیند و الگو بگیرند.
کد خبر: ۸۸۴۱۰۰۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
ابراهیم پاشاپور رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار بسیج مستقر در منطقه عملیاتی جنوب کشور گفت: راهیان نور برای ما یک رزمایش بزرگ فرهنگی است و از خواسته های مقام معظم رهبری است که واقعیت های جنگ به نسل جوان انتقال داده شود.
سرهنگ پاشاپور گفت: مردم از همه اقشار در راهیان نور حضور دارند  از جاهای دور و نزدیک آمده اند تا در جایی که فرزندانشان ایثار و جانفشانی کردند حضور پیدا کنند و از نزدیک این مکان را ببیند و الگو بگیرند.
وی بابیان اینکه وظیفه ماست تا دفاع مقدس را به نسل های بعد انتقال دهیم : یکی از راهای مهم برای انتقال حماسه بزرگ دفاع مقدس همین راهیان نور است که مردم از نزدیک حضور پیدا میکنند و شرایط  جنگ را از نزدیک لمس می کنند و می ببینند که شهدای ما چگونه در شرایط سخت که از زمین و آسمان گلوله می آمد ایستادند تا از خاک عزیزمان دفاع کنند.
رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود:  انقلاب حضرت امام یک انقلاب درونی بود و شهدای ما نیز از درون انقلاب کردند و شهید صیاد  نیز در خاطرات خود به حضرت امام نوشتند که در دعای توسلی که شهید ردانی پور می خواندند فرمانده لشگر 58ساله من چنان اشکی می ریخت که ما را مغلوب می کرد. این شهیدان نور را دیدند و این همه از اخلاص سرچشمه میگیرد. جوانان الان ما نیز که الان برای جنگ به مناطق مختلف اعزام می شوند نیز همین طور هستند و این اخلاص در وجودشان هست.
وی در پایان یاد آور شد: با توجه به کوران فضای مجازی که معنویت را تحت تاثیر قرار داده است تنها چیزی که جوانان می توانند از آن الگو بگیرند و راه را پیدا کنند شهدا هستند. جوانان باید دقت کنند که رسیدن به جایگاه شهدا غیر ممکن نیست چرا که این شهدای ما معصوم نبودند بلکه به واسطه آن اخلاصی که پیدا کرده بودند به خدا رسیدند.

1002/پ30/ب/138
ارسال نظرات
پر بیننده ها