خبرهای داغ:
زهره یعقوبی خبرنگار روزنامه اصفهان زیبا و باشگاه خبرنگاران جوان در نخستین روز های سال 96 دعوت حق را لبیک گفت .
کد خبر: ۸۸۴۱۰۱۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج نیوز،زهره یعقوبی متولد سال 1358 در خورزوق اصفهان است که فعالیت رسانه ای خود را اوایل دهه 80 در باشگاه خبرنگاران جوان آغاز سپس در روزنامه اصفهان زیبا مشغول شد.
وی از همان ابتدای کار به دلیل روحیه مطالبه گری و دغدغه مندی که نسبت به رفع مشکلات مردم داشت،حوزه اجتماعی را برگزید و سال ها در این عرصه قلم نگاشت.
وی از معدود خبرنگاران حرفه ای در حوزه اجتماعی بود که سالیان متمادی به صورت تخصصی در حوزه اجتماعی و شهری فعالیت کرد و مسائل و مشکلات زیادی را از بان مردم به گوش مسئولان رساند.
اخلاق مداری،صداقت،خوش برخوردی و حجاب شایسته این بانوی فرهیخته باعث شد که در بین مسئولان وجه بسیار مطمئنی پیدا کند،چنانکه در بسیاری از محافل خبری به عنوان معتمد خبری مهمترین رویدادهای خبری برای اولین بار از قلم این بانوی خبری منتشر شد.
از مهمترین فعالیت های خبری این بانوی مرحومه در عرصه رسانه، فعالیت در روزنامه «اصفهان زیبا» بود که به مدت 9 سال متمادی از دهه 80 تا 90 به صورت تمام وقت در حوزه تخصصی اجتماعی فعالیت کرد.

از این بانوی فعال خبری،صدها عنوان خبری،یادداشت و گزارشات تاثیرگذار و مهم منتشر و به یادگار مانده است،شجاعت و صداقت و دغدغه مندی در کلام این بانوی خبری سبب شد که در چندین جشنواره مطبوعاتی حائز کسب رتبه خبرنگار برتر در حوزه گزارش و تیتر را کسب کند.
وی سرانجام پس از تحمل دوره چندین ساله رنج و سختی بیماری در آغازین روز بهار 96 و در آستانه ولادت حضرت زهرا(ص)و در سن 37 سالگی به سوی معبود شتافت.
خبرگزاری بسیج نیوز، درگذشت این بانوی فعال رسانه ایی را به جامعه مطبوعات و خانواده آن عزیز تسلیت عرض می نماید. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار