خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر ابراز امیدواری کرد: در سال رونق اقتصادی و تولید و اشتغال بتوانیم گام های مثبت با همراهی و همدلی مسئولان برداریم.
کد خبر: ۸۸۴۱۰۵۹
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد فریادی گفت: رهبر فرزانه در نخستین روز سال نو در اجتماع عظیم و پرشور زائران و مجاورین امام رضا با تجلیل از وحدت و پایبندی ملت به ارزش های انقلاب و دلبستگی مردم به مبنای دینی دو موضوع مهم سال جدید را که یکی سال معیشتی و اقتصادی و دیگری انتخابات را تبیین فرمودند .

وی افزود: حل مشکلات کشور در سایه مدیریت متدین و انقلابی و کارآمد است و ایشان یک وظیفه برای آحاد ملت بیان کردند و آن اینکه وظیفه شرعی، عرفی و ملی ایجاب می کند در انتخابات با شرکت همگانی بر عزت و اقتدار و آبروی ایران شکوه خود را به رخ دشمنان و جهانیان بکشیم .

خطیب نمازجمعه مهربان اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب یک وظیفه نیز برای مسئولان بیان فرمودند که با ایجاد شغل، مدیریت درست و حمایت از تولید داخلی جلوی تحریم ها و فشار اقتصادی بر مردم ایران گرفته شود تا هدف دشمنان بی ایمان که در طول سال های طولانی به دنبال جداکردن ملت از نظام اسلامی بودند گرفته شود .

حجت الاسلام فریادی ادامه داد: از مسئولان منطقه تقاضا می شود با وجود ظرفیت های شغلیو منطقه ای با طرح کارشناسی نسبت به ایجاد شغل جوانان کمک کنند و لازم است با دادن راه کارها و وام های آسان و نظارت دقیق بر روند کار با ایجاد شهرک صنعتی مهربان و حمایت از خلاقیت ها و نو آوری های جوانان آن ها را در روند ایجاد شعار اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال کمک کنند .

وی اضافه کرد: همچنین از مسئولان منطقه تقاضا می شود از فرصت های شغلی منطقه حمایت کنند، از جمله فرش مهربان که شهرت جهانی دارد و با نگاهی جدید به این صنعت می توان با ایجاد فرصت های شغلی در صادرات این فرش اهتمام ویژه داشت و با صادرات آن اقتصاد منطقه و خانوارها را متحول کرد.

امام جمعه موقت مهربان در ادامه به مسافران نوروزی توصیه کرد: در ایام تعطیلات نوروزی با رعایت قوانین رانندگی شاهد حوادث تلخ نباشیمتا امسال این تعطیلات با آرامش خاطر و شیرینی سپری شود.

ارسال نظرات