به منظور تقویت باورهای دینی، مذهبی و بهره برداری مطلوب از فضای معنوی امامزاده:
طرح نوروزی آرامش بهاری به منظور تقویت باورهای دینی، مذهبی و بهره برداری مطلوب از فضای معنوی امامزاده، درآستان امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد واقع در بلوارجمهوری میزبان مسافرین و زائرین محترم می باشد.
کد خبر: ۸۸۴۱۰۶۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در قالب این طرح برنامه های فرهنگی و هنری ویژه ای برای زائرین و مسافرینمحترم همچون برگزاری نمایشگاه بهاره،زائر سرا،کمپ زائر،پارک بازی،رستوران ،دارالشفاء ،خانه کودک ،برگزاری مسابقات فرهنگی همراه با قرعه کشی و اهداء جوایز ارزنده ،ایستگاه صلواتی و نماز جماعت اجرا می شود.

خانه کودک و نوجوان بچه های آسمان آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) به مناسبت طرح آرامش بهاری از 26 اسفند ماه تا18 فروردین هر شب از ساعت17 تا 21 پذیرای کودکان زائر و مسافرین محترم می باشد.

سفره ختم صلوات مائده مهدوی ویژه خواهران نیز با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه و مداحی ذاکرین اهل بیت همراه با ختم چهارده هزار صلوات (هدیه جهت فرج و سلامتی امام زمان(عج))،ختم قرآن،یک شبانه روز نماز قضاء،پاسخگویی به مسائل شرعی،توزیع نذری و چای صلواتی،غرفه کودک و حضور خانواده محترم شهداء سه شنبه هر هفته از ساعت9 الی 11 صبح در آستان مقدس امامزاده برگزار می شود.

امسال نیز طبق سنوات گذشته چندین هزار زائر هم زمان با لحظه تحویل سال1396 در جوار این امامزاده جلیل القدر حضور داشتند.

 
ارسال نظرات